پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت عید سعید قربان

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ “حمید رضا بهاروند” با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید “قربان” را تبریک گفت: به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن پيام آمده است ؛ بسم‌الله الرحمن الرحیم لبیک اللهم لبیک ...

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ “حمید رضا بهاروند” با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید “قربان” را تبریک گفت:

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن پيام آمده است ؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
لبیک اللهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک، انّ الحمد و النعمة لک و المک، لا شریک لک لبیک
عيد قربان؛ عيد پيروزي بندگي و وظيفه بر نفس است؛ آنجا كه خداوند به پيامبرش دستور مي دهد تا در امتحاني بزرگ فرزند خود را قرباني كند و نبي خدا در اين دو راهي فرزند و وظيفه الهي، وظيفه الهي را برمي گزيند.
عید قربان،یادآور باشکوه ترین جلوه ایثار و تعبد در برابرخالق یکتا و موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الله(علیه السلام) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم اطاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.
اینجانب فرا رسیدن عید سعید قربان را به همه هموطنان عزیز بویژه مردم شريف و شهید پرور مسجدسلیمان و كليه همكاران سخت كوشم درمجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان تبريك و تهنيت عرض نموده، امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و در قربان با قربانی کردن همه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی، سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام، در کسب توفیقات الهی موفق و مؤید باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: