برگزاری پنجاهمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات جلسه پنجاهمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان فرماندار مسجدسلیم ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات جلسه پنجاهمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر تشدید محدودیت ها و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با توجه به روند صعودي این بیماری نیاز است تا بیشتر از پیش پروتکل های بهداشتی رعایت و از تجمع ها خودداری شود.

وی ادامه داد: ادارات شهرستان حتما نسبت به نصب و راه اندازی تهویه اقدام کنند و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری شود.

محمد پاکدل افزود: انتظار می رود تعطیلی آرامستان ها و بازارجمعه با جدیت بیشتری دنبال شود و بنرهای اطلاع رسانی مراسمات فاتحه خوانی روزانه از سطح شهر جمع آوری گردند.

رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: کلیه ادارات باید بصورت جدی در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی مشارکت کنند و با تشکیل تیم های بازرسی و گشت مشترک، نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و واحدهای صنفی تشدید شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: