دستگیری خوانندگان محلی مراسمات عزاداری در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری دو نفر از خوانندگان محلی مراسمات عزاداری به علت بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان خبر داد. به گزارش پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ”کارآگاه علی ح ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری دو نفر از خوانندگان محلی مراسمات عزاداری به علت بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ”کارآگاه علی حسینی” در تشريح اين خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر برگزاری دو مراسم عزاداری که با تجمع غیر مجاز افراد و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان مسجدسلیمان افزود: ماموران امنیت عمومی این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی پس از حضور در این دو مراسم خوانندگان محلی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به معرفی خوانندگان محلی مراسمات به مرجع قضائی تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری مراسمات اعم از عزا و جشن ممنوع بوده و نیروی انتظامی هیچ مماشاتی با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی ندارد و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان از همشهریان عزیز خواست در صورت مشاهده هر گونه برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در اسرع وقت جهت اقدام قانونی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: