عیدی کارگروه ورزش نماینده مجلس به مناطق محروم شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // کارگروه ورزش نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در حرکتی پسندیده ، اقدام به توزیع تعدادی البسه و لوازم ورزشی در سطح مناطق محروم شهرستان مسجدسلیمان نمود. به گزا ...

عصر مسجدسلیمان // کارگروه ورزش نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در حرکتی پسندیده ، اقدام به توزیع تعدادی البسه و لوازم ورزشی در سطح مناطق محروم شهرستان مسجدسلیمان نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهرام داراب پور مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس در این ارتباط اظهار داشت : در شرایط نامناسب ناشی از ویروس کرونا به منظور بالا بردن روحیه و ایجاد نشاط در بین همشهریان عزیز، بنا به درخواست دکتر ورناصری، در کنار واریز کمک هزینه ها به هیأت‌های ورزشی و باشگاه های فوتبال حاضر در لیگ های استان و شهرستان، تعدادی البسه و برخی اقلام ورزشی نیز بین محلات محروم و چند روستای بخش مرکزی توزیع شد.

وی ادامه داد : امیدواریم با پیگیری های دکتر ورناصری ورزش محلات و روستاها از نظر زیر ساخت و امکانات ورزشی مورد توجه ویژه قرار گیرند و شاهد رشد و شکوفایی چشمگیری در این زمینه باشیم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: