دستبند پلیس مسجدسلیمان بر دستان سارق حرفه ای

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۹ فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چ ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۹ فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از تجزیه و تحلیل وقوع سرقت ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه ای شده و پس از هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم به دلیل آشنایی با قانون بلافاصله به یک فقره سرقت اعتراف و اقدام به جلب رضایت شاکی کرد که با هوشیاری پلیس و در تحقیقات تکمیلی، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ناچار لب به اعتراف گشود و به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

“سرهنگ حسینی” با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد گفت: با راهنمایی متهم محل های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند، همچنین تلاش برای دستگیری فرد مالخر نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه بالغ بر ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال می باشد از شهروندان خواست: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعا با شماره تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: