بازدید میدانی دکتر قالیباف و دکتر ورناصری از روستای محروم کمفه به منظور بررسی مشکلات منطقه

عصرمسجدسلیمان //محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و علیرضا ورناصری ‌نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ‌،اندیکا وهفتکل در مجلس شورای اسلامی از روستای محروم کمفه به منظور بررسی مشکلات منطقه بازدید میدانی بعمل آوردند به گ ...

عصرمسجدسلیمان //محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و علیرضا ورناصری ‌نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ‌،اندیکا وهفتکل در مجلس شورای اسلامی از روستای محروم کمفه به منظور بررسی مشکلات منطقه بازدید میدانی بعمل آوردند

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ،به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ،دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم حوزه مسجدسلیمان ،اندیکا ،لالی و هفتگل ، دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس و جمعی از مدیران استانی از منطقه محروم کمفه از توابع شهرستان اندیکا بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم مهمان نواز شهرستان اندیکا بیان داشت : اولویت مهم مجلس در امر خدمت رسانی به مردم با مناطق محروم و کم برخوردار میباشد چرا که وظیفه دینی و انقلابی ما توجه به این امر و در عمل پیاده کردن این فریضه است .

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر نظارت بر عملکرد بودجه های مختلف ، کارشناسی امور و بررسی میدانی تاکید و آن را سه موضوع مهم جهت توسعه و آبادانی جامعه قلمداد کرد و تصریح کرد: آن چیزی که موجب رنج و آزار مردم میشود تصمیمات نادرست و بلاتکلیفی است که سرمایه های مادی ما را هدر داده است.

وی اذعان داشت : رمز توسعه و آبادانی هر منطقه، مشارکت مردم در تعیین امورات آن منطقه میباشد و مهمترین کار انقلاب نیز این است که بستر را برای حضور مردم فراهم کند که نتیجه آن گره گشایی و حل مشکلات مردم خواهد بود.

در ادامه این بازدید دکتر علیرضا ورناصری بیان داشت : روستای کمفه یکی از مناطق محروم شهرستان اندیکا محسوب میشود که اهالی این منطقه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم میکنند که برای رفع این محرومیت ها و تسهیل در امورات مردم میطلبد که مسئولین تلاش خود را جدی تر و نگاه خود را ویژه تر نمایند.

وی عدم جاده مناسب روستایی ، تامین آب شرب بهداشتی ، برق ، اشتغال و رفع بیکاری جوانان را مهمترین مشکلات و دغدغه های شهرستان اندیکا توصیف کرد و خاطرنشان کرد : وضعیت جاده‌های عشایری شهرستان به خصوص جاده دسترسی به روستای کمفه به هیچ عنوان مناسب نیست و برای رفع این مشکل و سایر معضلات دیگر همچون آب شرب، برق و کشاورزی باید تدابیر مناسبی اندیشیده و راهکارهای مناسبی ارائه گردد.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان نیز در ادامه عنوان کرد : منطقه کمفه دارای شرایط مساعد جهت باغداری ، کشاورزی و سایر زمینه های دیگر میباشد که در این رابطه تلاش خود را جهت رفع مشکلات جاده ، آب و … به کار خواهیم گرفت.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: