چند پروژه عمرانی در مسجدسلیمان کلنگ زنی و افتتاح شد

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار خوزستان و دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس چند پروژه عمرانی و اشتغالزایی ظهر امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) ، افتتاح و کلنگ‌زنی شد. به گزارش پایگاه خبری ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار خوزستان و دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس چند پروژه عمرانی و اشتغالزایی ظهر امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) ، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه‌ در شهرستان مسجدسلیمان در سومین‌ روز از هفته دولت با بیان اینکه پروژه ساخت لوازم خانه و وسایل چوبی را در شهرک صنعتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رساندیم اظهار کرد: این پروژه همچنان می‌تواند توسعه پیدا کند چراکه کار با کیفیت انجام می‌دهند‌ و فرماندار باید پیگیر آن باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به شروع عملیات اجرایی پروژه خوراک دام و طیور آقایان بختیاری و پیروند افزود: بنا شد یکی از این پروژه‌ها ۱۲ ماهه به بهره‌برداری برسد که سرمایه‌گذار هم ۷۰ درصد سرمایه را آماده دارد و پروژه دیگر هم ظرف ۱۸ تا ۲۴ ماه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: کار به خوبی پیش رفته و با وجود تعداد زیاد مرغداری در منطقه، این خوراک دام به پایداری آنها کمک می‌کند که باید پشتیبانی آنها انجام شود و امیدوارم در زمان مقرر به انجام برسد.

شریعتی به پروژه شهرکی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: کارهای اولیه این شهرک از جمله صدور مجوزات آن انجام شده و مرکز معاینه فنی این پروژه یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سرمایه‌گذاری خصوصی این مرکز را مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اذعان داشت: مرکز CNG ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌داری می‌رسد و شهرک ظرف ۱۸ ماه آینده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کمک‌های استانی از طریق تسهیلات به بهره‌داری خواهد رسید.

استاندار خوزستان با اشاره به گازرسانی روستای کریم‌آباد با ۱۸ کیلومتر خط لوله ابراز کرد: این پروژه با پنج میلیارد هزینه امروز به بهره‌برداری رسید تا مردم این روستا از نعمت این انرژی برخوردار شوند و مشکلاتشان کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و انجام پروژه‌هایی که سرمایه‌گذاری شده بتوانیم شرایط بهتری را برای مسجدسلیمان رقم بزنیم عنوان کرد: همچنین ما به صورت جدی پیگیر مصوبات سال گذشته دولت که امسال هم تمدید شد از جمله ساخت ۱۰ هزار واحد و در بحث زلزله هم ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد و تکمیل واحدهای معوقه آن هستیم.

شریعتی در پایان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم مشکل زمین را حل کنیم تا شرایط مسجدسلیمان از لحاظ مکان‌های زیستی استاندارد شوند.


 

نام:

ایمیل:

نظر: