به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى وَ الْفُرْقانِ
خداوند منان را شاکریم که توفیق بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان رقم زد و فرصتی فراهم آورد تا با روزهداری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بینهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.
فرارسيدن ماه رمضان، فرصتي است تا فارغ از تمامي ظواهر زندگي دنيوي، خالصانه و عاشقانه به بندگي ذات مقدس هستي بخش بينديشيم و در تمامي ثانيه هاي اين ماه از حضور لحظههاي ناب نيايش و عشق الهي، لذت ميهماني پروردگار را درک نماييم.
امید است همگی در این ماه پربرکت با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دلها و جانها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در میان جامعه ایجاد کنیم.
اینجانبان رسیدن ماه اخلاص و بندگی و تهذیب نفس ،ماه مبارک رمضان را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق بهره مندی از سفره پربرکت فیوضات معنوی در این ماه را برای تمام مسلمین جهان به ویژه مردم شریف و گرانقدر شهر مسجدسلیمان مسئلت داریم.
رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان











