عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامي مسجدسليمان از مهروموم 12 قليان سراي متخلف در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” حميدرضا بهاروند “در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی شهرستان در راستای طرح ارتقا امنيت اجتماعی از تعداد 30 واحد صنفی در سطح شهرستان بازديد که تعداد 12 قليان سرا به دليل فعاليت های هنجارشکنانه و عدم رعايت دستورالعمل ها با هماهنگی مقام قضايی مهروموم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسليمان از شهروندان و اصناف خواست: هشدارهای لازم و تدابير لحاظ شده را جدی بگيرند و با مأموران انتظامی نيز در امور نظارتی و پيشگيری همکاری لازم را داشته باشند و همچنين در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غيرقانونی و هنجارشکنانه واحد های صنفي بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطی 110 به پليس اطلاع دهند.