به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ادامه برنامههای مستمر خدمات شهری و با هدف بهبود وضعیت معابر، عملیات جمعآوری نخالههای ساختمانی و پاکسازی معابر در مناطق کلگه، بیبیان و مالجونکی توسط نیروهای معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری انجام شد.
رضا ارزانی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، با تأکید بر اهمیت حفظ پاکیزگی محیط شهری اظهار داشت: پاکسازی مستمر معابر و جمعآوری نخالههای ساختمانی از اولویتهای مجموعه شهرداری در راستای ارتقای سلامت عمومی، زیباسازی منظر شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان است. تلاش میکنیم با برنامهریزی منسجم، این اقدامات بهصورت مستمر در تمامی مناطق شهر ادامه یابد.
وی افزود: همکاری شهروندان در جلوگیری از تخلیه نخالههای ساختمانی در معابر و فضاهای عمومی، نقش مهمی در حفظ نظم و پاکیزگی شهر دارد. شهرداری نیز با بهرهگیری از تمام ظرفیتهای موجود، روند خدماترسانی و پاکسازی محلات را با جدیت دنبال خواهد کرد تا محیطی مناسب و شایسته برای شهروندان فراهم شود.











