عصر مسجدسلیمان// جلسه کمیسیون ماده ۹۹ روز دوشنبه ۱۱ خردادماه به ریاست جاوید شیخ، فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، و با حضور تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این جلسه، پروندههای مرتبط با ساختوسازهای خارج از محدوده قانونی و حریم شهر مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات لازم در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه اتخاذ شد.
جاوید شیخ فرماندار شهرستان مسجدسلیمان، در این نشست بر ضرورت رعایت ضوابط و مقررات قانونی در اجرای طرحهای عمرانی و ساختمانی تأکید کرد و خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی در راستای پیشگیری از تخلفات ساختمانی و صیانت از حقوق عمومی شد.
https://asremasjedsoleyman.ir/?p=46030











