گزارش عملکرد ۳ ماه اخیر گروه خیریه باران

عصر مسجدسلیمان // پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران گزارش عملکرد ۳ ماهه این خیریه را در سال جاری تشریح نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران اظهار داشت : بنا بر اهداف و چارچوب ...

عصر مسجدسلیمان // پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران گزارش عملکرد ۳ ماهه این خیریه را در سال جاری تشریح نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیریت گروه خیریه باران اظهار داشت : بنا بر اهداف و چارچوب برنامه های سرکار خانم دکتر رشیدی موسس خیریه باران  و در راستای کمک به افراد بی بضاعت در مسجدسلیمان گزارش عملکرد ۳ ماهه (مرداد،شهریور و مهر ) خود را جهت تنویر افکار عمومی و نیز ورود خیرین دیگر جهت مدد به نیازمندان رسانه ای می کنیم.

وی ادامه داد : بخشی از هزینه های جاری ما در کارگاه تولیدی و آموزشی خیاطی باران جهت خرید پارچه برای مرحله نهایی آموزش ، تعمیر و تجهیز کارگاه و قبوض، اختصاص کامل درآمد روپوش مدارس به کارآموزان تحت آموزش و پرداخت حقوق و حق بیمه برای مسئول فنی بوده است.

طهماسبی اضافه کرد : بخشی دیگر از هزینه های خیریه به کودکان کار و خانواده ها اختصاص یافته است که میتوان به : اجاره ۳ ماهه خاوناده نیازمند منطقه کلگه ، کمک هزینه های زندگی کودک کار، کمک هزینه به خانواده کودک کار بدسرپرست، کمک هزینه درمان و اعزام کودک کار به تهران اشاره کرد.

مدیریت گروه خیریه باران در خصوص فعالیتهای این خیریه جهت کمک به مدارس بیان داشت: با توجه به تاکید سرکارخانم دکتر رشیدی مبنی بر ورود به حوزه آموزش و پرورش شهرستان توانستیم در زمینه کمک به تهیه رنگ، نوسازی و پاکسازی و تعمیر آبسردکن مدارس شکوفه ها، مفتح و زمان آباد و همچنین اهدا ۳۰ بسته نوشت افزار به خانواده های نیازمند اقدامات مثبتی را انجام دهیم ضمن اینکه کمک به بازسازی مدارس شهرستان سوسنگرد و تهیه تعدادی بسته نوشت افزار برای مدارس این منطقه از دیگر اقدامات خیریه باران بوده است.

وی در خصوص اقدامات متفرقه این گروه تصریح کرد : کمک به خانواده ای که سرپرست آنها در زندان است تقریبا به صورت ماهیانه انجام میشود همچنین در ترک اعتیاد دو سرپرست جوان خانواده نیز  کمک های خوبی از سوی خیریه صورت گرفت ضمن اینکه جهت درمان دو کارگر نیازمند نیز مبالغی به آنان اختصاص داده شد.

طهماسبی در خاتمه ضمن اشاره به کمک ۵۲ میلیون تومانی این خیریه در امور مختلف بیان کرد: به نیابت از طرف سرکار خانم دکتر رشیدی لازم میدانم از همه عزیزان خیری که هر ماه از راه های مختلف همگام با خیریه باران جهت اقدامات خداپسندانه گام بر می دارند تشکر و قدردانی نمایم.

نام:

ایمیل:

نظر: