عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز ۶ کلاسه آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // به همت بنیاد برین شمیرانات عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز ۶ کلاسه با حضور امام جمعه مسجدسلیمان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در منطقه نمره ۲ آغاز شد. در ابتدای این برنامه جانمراد داودی مدیر آموزش و پرو ...

عصر مسجدسلیمان // به همت بنیاد برین شمیرانات عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز ۶ کلاسه با حضور امام جمعه مسجدسلیمان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در منطقه نمره ۲ آغاز شد.

در ابتدای این برنامه جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و حرکت خیرخواهانه و پسندیده خانواده شهدا شاهد کلنگ زنی دهمین پروژه مدرسه خیرساز در سطح شهرستان مسجدسلیمان هستیم و عملیات اجرایی دو پروژه دیگر نیز به زودی در روستاها آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش مسجدسلیمان افزود : قطعا این پروژه هایی که در سطح شهرستان اجرا می شوند از برکت خون شهدا و حاصل تلاش و پیگیری مسئولین خدومی همچون مهندس ظاهری نماینده محترم مجلس ، امام جمعه عزیز، مهندس ورناصری معاون نوسازی کشور،مهندس قربانی مدیرکل نوسازی استان و سایر مدیران مربوطه است.

وی در خاتمه ضمن تشکر از بنیاد برین شمیرانات جهت آغاز دومین پروژه مدرسه خیرساز خود در مسجدسلیمان بیان داشت : امیدوارم با سوق دادن سایر خیرین به سمت مسجدسلیمان ، شهر را از محرومیت و ۶۱% فرسودگی مدارس نجات دهیم‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: