اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری وخبرنویسی ویژه خواهران بسیج دانشجویی در اندیکا برگزار شد

عصرمسجدسلیمان // اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری وخبرنویسی ویژه خواهران به همت بسیج دانشجویی  در تاریخ پنج شنبه ۹۸/۰۸/۰۹ در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شهرستان اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان معص ...

عصرمسجدسلیمان // اولین کارگاه آموزشی خبرنگاری وخبرنویسی ویژه خواهران به همت بسیج دانشجویی  در تاریخ پنج شنبه ۹۸/۰۸/۰۹ در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شهرستان اندیکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان معصومه اسدپور کوفی مسئول رسانه بسیج دانشجویی اندیکا در آئین اختتامیه کارگاه اظهار داشت : کارگاه یک روزه آموزش خبرنگاری وخبرنویسی با حضور دانشجویان این دانشگاه باهدف توانمند سازی و مهارت افزایی دانشجویان علاقه مند به خبر نویسی وخبرنگاری با تدریس فرشاد جعفری شهنی برگزار گردید.

اسدپور کوفی ادامه داد : امروز خبرنگاران نقشی مهم در پیشرفت وتوسعه یافتگی هر جامعه ای دارند و برگزاری این دوره باعث افزایش سواد رسانه ای بیشتر دانشجویان علاقه مند به خبر نویسی وتوسعه خبرنگاری آزاد و پویایی بیشترشهرستان خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء کیفیت خبر موثر دانست و اذعان داشت: این گونه کارگاه های آموزشی می تواند با ارائه اصول و راهکارها و تاکتیک های خبری، خبرنگاران را در این عرصه حرفه ای تر کند ، هم چنین با توسعه فضای مجازی همه مردم یک شهروند خبرنگار هستند که برگزاری این دوره ها باعث تولید محتوا و آموزش اصول خبرنگاری برای علاقه مندان به کار و فعالیت در این حوزه می شود.

گفتنی است در پایان دوره به قبول شدگان در این کارگاه گواهی آموزشی خبر نویسی از سوی بسیج دانشجویی اعطا خواهد شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: