نشست تعاملی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با مدیران موسسات خیریه

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از نشست تعاملی با مدیران موسسات خیریه شهرستان مسجدسلیمان در راستای تحقق امنیت پایدار در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسین ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از نشست تعاملی با مدیران موسسات خیریه شهرستان مسجدسلیمان در راستای تحقق امنیت پایدار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی در این دیدار گفت: نقش خیرین امنیت ساز در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه مهم و حیاتی می باشد و امنیت، بستر و لازمه هر فعالیت در جامعه بوده و تعامل و همکاری مردم و سازمان های خدماتی با حافظان نظم و امنیت در برقراری امنیت و ارامش در جامعه تاثیر گذار است.
وی افزودند: اسیب های و پیامدهای حاصل از بیماری اعتیاد ارتباط مستقیم با بروز جرائم از جمله سرقت و…. داشته لذا از تمام خیرین انتظار داریم در راستای ساماندهی این قشر جامعه جهت پیشگیری از جرائم با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.
سرهنگ حسینی ضمن اشاره به پای کار بودن مردم ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان در اقدامات عام المنفعه بيان داشت: بي ترديد يك جامعه امن، در سایه وجود خیرین امنیت ساز که پلیس را در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی همراهی می‌کنند، به وجود می‌ آید.
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان در پایان با اشاره به رسالت نیروی انتظامی در امر تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم مختلف خاطر نشان کرد: به همت مردم، مسئولین و تلاش بی شائبه و شبانه روزی عوامل انتظامی امنیت خوبی در شهرستان برقرار می باشد و سعی داریم تا با همکاری و تعامل روز افزون خيرين امنيت ساز و دیگرسازمان هاي خدماتي، دغدغه پليس در تامين و حفظ امنيت کاهش يابد و زیرساخت ها و پایه های امنیت در سطح شهرستان مستحکم تر گردد .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: