ثبت نام جشنواره دوروزه کارآفرینی (استارتاپ) آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان از آغاز ثبت نام جشنواره دوروزه کارآفرینی(استارتاپ) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رحمان محبی رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان با ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان از آغاز ثبت نام جشنواره دوروزه کارآفرینی(استارتاپ) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رحمان محبی رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این جشنواره در طی دو روز برگزار میشود که افراد شرکت کننده بصورت کار گروهی در این اردوی دو روزه هم بصورت عملی جنبه های راه اندازی یک کسب و‌کار را می آموزند و‌هم یک رقابت سالم همراه با جوایز ارزنده را خواهند داشت.

وی افزود : از آنجا که کارآفرینی یک کار گروهی است افراد طی این دوروز باحضور منتورها بصورت گروهی طرح کسب وکار و‌مدل کسب و‌کار خود را طراحی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این جشنواره از ۵ آبان آغاز و ۳۰ آبان به پایان میرسد
بیان نمود : جهت ثبت نام افراد داری ایده عدد ۱ و افراد دارای تخصص عدد ۲ را به شماره ۰۹۹۰۶۴۳۹۴۵۵ ارسال نمایند. این‌جشنواره در روزهای ۷و۸ آذر ماه در دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان برگزار می شود
تلفن دبیرخانه:۰۶۱۴۳۲۲۲۷۲۲

 

نام:

ایمیل:

نظر: