پایان مسابقات انفرادی گلف مسجدسلیمان با شناخت نفرات برتر

عصر مسجدسلیمان // مسابقات انفرادی گلف ویژه گرامی داشت هفته تربیت بدنی و شهدای صنعت نفت با شناخت نفرات برتر خاتمه یافت . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این مسابقات به مدت ۲ روز در روزهای ۵شنبه دوم و جمعه سوم آبان ب ...

عصر مسجدسلیمان // مسابقات انفرادی گلف ویژه گرامی داشت هفته تربیت بدنی و شهدای صنعت نفت با شناخت نفرات برتر خاتمه یافت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این مسابقات به مدت ۲ روز در روزهای ۵شنبه دوم و جمعه سوم آبان با حضور ۳۰ گلفر مطرح تیم های لیگ برتر کشور به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در مجموعه زمین های گلف نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

در پایان این مسابقات ، حمید شهنی با ۱۴۳ ضربه مقام اول این مسابقات را کسب کرد و سجاد کرم پور و عباس قنبری هر دو با ۱۴۴ ضربه مقام های دوم و سوم را بدست آوردند .

در مراسم اهدای جوایز این مسابقات ؛ رییس هیأت گلف مسجدسلیمان ضمن تقدیر از استقبال گلفرها از این مسابقات از برگزاری مجدد تورنمنت معتبر و رسمی یادواره مرحوم شهباز حسین پور به میزبانی مسجدسلیمان  خبر داد .

ابوذر شجاعی برجوئی در تکمیل این خبر گفت : با درخواست این هیأت و موافقت و تصویب فدراسیون گلف کشور ، معتبرترین تورنمنت گلف کشور بار دیگر به میزبانی شهر مسجدسلیمان ، مهد و زادگاه گلف کشور برگزار می شود .

 

نام:

ایمیل:

نظر: