گزارش‌های مقدماتی از تخریب و خسارت به تعداد زیادی از اماکن مسکونی در سطح شهرستان و روستاهای اطراف حکایت دارد

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا با اشاره به وقوع زمین لرزه با قدرت ۴٫۶ ریشتر در این شهرستان اظهار کرد: گزارش‌های مقدماتی از تخریب و خسارت به تعداد زیادی از اماکن مسکونی در سطح شهرستان و روستاهای اطراف ...

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا با اشاره به وقوع زمین لرزه با قدرت ۴٫۶ ریشتر در این شهرستان اظهار کرد: گزارش‌های مقدماتی از تخریب و خسارت به تعداد زیادی از اماکن مسکونی در سطح شهرستان و روستاهای اطراف حکایت دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات جانی گزارش نشده است، افزود: برآورد میزان خسارت از دقایقی پیش شروع شده است ضمن اینکه بیشترین خسارات وارده تا این لحظه بر اساس اعلام دهیاری ها در روستاهای سرگه، چلو، شیخون برون عالی ، للر و کتک گزارش شده است.

فرماندار اندیکا اضافه کرد: تیم‌های امدادی به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده‌اند و کار بازدید از مناطق مختلف نیز در حال انجام است. همچنین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل شد و همه اعضا ستاد در حالت آماده باش به سر می برند.

خدری با اشاره به پراکندگی روستاهای شهرستان اندیکا، بیان داشت: بررسی میزان خسارت های وارده همچنان در حال انجام است.

وی افزود : به واسطه شوراها و دهیاران روستاها به اهالی این مناطق اعلام شد با توجه به حالت آماده باش حتی الامکان امشب را در بیرون از خانه های خود سپری کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: