بیانیه باشگاه نفت مسجد سلیمان/ تارتار همچنان سرمربی نفت مسجد سلیمان است

عصر مسجدسلیمان // مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان ضمن تکذیب بیانیه‌ای که پیش از این از قول مسئولان این باشگاه در خصوص مهدی تارتار منتشر شده بود، اعلام کرد باشگاه نفت مسجد سلیمان همچنان به همکاری با تارت ...

عصر مسجدسلیمان // مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان ضمن تکذیب بیانیه‌ای که پیش از این از قول مسئولان این باشگاه در خصوص مهدی تارتار منتشر شده بود، اعلام کرد باشگاه نفت مسجد سلیمان همچنان به همکاری با تارتار تمایل دارد و انتظار می‌رود که او هر چه زودتر به تمرینات تیم بازگردد.

بیانیه باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از نشست اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه:

«مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان است و مورد حمایت کامل مسئولان باشگاه قرار دارد. باشگاه نفت مسجد سلیمان به همکاری با تارتار تمایل دارد و انتظار می‌رود که او هر چه زودتر به مسجد سلیمان بازگردد.

نگرانی تارتار در خصوص شرایط مالی بازیکنان است که ضمن حق دادن به او، باید از این اقدام تارتار تقدیر کرد، زیرا کمتر مربی مانند تارتار وجود دارد که برای بازیکنانش این چنین از خودگذشتگی کند و  تا این حد به فکر دغدغه بازیکنان باشد. باشگاه نفت مسجد سلیمان ضمن تقدیر از این اقدام تارتار، همچنان به حمایت کامل خود از تارتار و بازیکنان ادامه خواهد داد.

همچنین  بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان تا پایان امشب به حساب آن‌ها واریز خواهد شد تا بازیکنان با روحیه‌ای خوب به مصاف شهرخودرو مشهد بروند.»

 

نام:

ایمیل:

نظر: