پیام فرماندار اندیکا به مناسبت فرارسیدن روز ملی روستا و عشایر

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا در پیامی فرارسیدن ۱۵مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان  تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است : روستا به عنوان یکی از ...

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا در پیامی فرارسیدن ۱۵مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان  تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است :

روستا به عنوان یکی از مراکز اولیه و مهم تمدن بشری، رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود و در بسیاری از کشورها، توسعه روستایی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و پیشرفت کشور ایفا می کند.

۱۵مهر روز روستا يادآور مردان و زناني است كه تلاش و سادگي و صداقت وجوه بارز شخصيت آنان است و با ناني حلال از كدّ يمين و عرق جبين، تراب طينت فرزنداني را رقم مي زنند كه عهده دار حفظ مواريث فرهنگي اين آب و خاك خواهند بود.

امید است با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و در قالب چشم انداز توسعه و برنامه ششم،طرح ها و پروژه های مورد نظر با حمایت دستگاه های اجرایی،وزارتخانه های مرتبط برای توسعه روستایی و تقویت اقتصاد روستائیان و بالاخره بقا و ماندگاری بافت و ظرفیت روستایی به مرحله اجرا گذاشته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر و آرزوی سربلندی و عزت برای عزیزان این مرز و بوم به ویژه روستائیان و عشایر شهرستان اندیکا، امیداست با مشارکت، همکاری و هم افزایی همه روستائیان عزیز، بستر و زمینه توسعه روستاهای شهرستان برای زندگی بهتر فراهم گردد.

علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا

نام:

ایمیل:

نظر: