حضور سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان و اعضای شورای تامین در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سرپرست فرماندار ی ، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات شهرستان جهت تبریک هفته نیروی انتظامی صبح امروز در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان حضورپیدا کردند. به گزار ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سرپرست فرماندار ی ، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات شهرستان جهت تبریک هفته نیروی انتظامی صبح امروز در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان حضورپیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه حساسی جهت بر قراری امنیت در سطح کشور دارد و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید ملی نام گذاری کردند نیرو انتظامی نیز در این راستا تخصصی تر عمل می کند اگر مباحث مربوط به ورود و خروج قاچاق کالا کنترل نشود معضلات آن دامنگیر بحث رونق تولید ملی می شود لذا نیروی انتظامی در عملی کردن شعار مقام معظم رهبری وهمچنین تامین امنیت شهرستان ها نقش حساسی دارد.

حجتی نیا افزود: به لطف خداوند مسئولین نیروی انتظامی با به کار گیری اخلاق و سیره ومنش ارزش های اسلامی نقش مهمی در کنترل سرقت قاچاق و ناهنجاری هایی که در استان به وجود آمد ایفاکردند.

وی بیان کرد: بر اساس آمار های موجود در زمان حضور جناب سرهنگ حسینی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میزان جرائم کاهش پیدا کرده است و این مسئله برای ما که یک جوان بختیاری بتواند با صلابت و اقتدار در بعد نظامی و امنیتی یک مامور زبده و از نظر اخلاقی محبوبیت در بین عموم مردم داشته باشد بسیار مهم است بسیاری از از موارد ناهنجاری ها با همین رعایت مسائل اخلاق مداری مرتفع شدند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان مطرح کرد: علاوه بر این مجموعه مدیران شهرستان نیز نسبت به عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی رضایتمندی خوبی دارند و این برای ما باعث افتخار است که توانستید در عین صلابت واقتدار و هم اخلاق مداری با توجه به اینکه یک جامعه ایلیاتی هستیم و می طلبد که ساختار ایلیاتی شهرستان حفظ شود و معتمدین وریش سفیدان حرمتشان حفظ شود که به لطف خداوند این گونه بوده و در بحث های مربوطه ریش سفیدان را دعوت می کنید و از نظرات و پیشنهادات این معتمدین و بزرگان استفاده میکنید و همچنین ضمن اینکه در ارتباط با تیم نفت ارتباط خوبی توسط فرماندهی نیروی انتظامی با مجموعه لیدر نفت و هیئت مدیره برقرارشد و به طور کلی اگر مسجدسلیمان امنیت خوبی دارد به عملکرد خوب مجموعه نیروی انتظامی و شورای تامین شهرستان برمی گردد.

حجتی نیا خاطر نشان کرد: امیدواریم در بحث خدمت رسانی به مردم با توجه به نفوذ دشمنانی که از درون می خواهند وضعیت جامعه را ملتهب کنند اما مجموعه نیروانتظامی با همکاری سایر بخش های نظامی و امنیتی با اقتدار اجازه این کار را نخواهد داد.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تبریک به فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان در ارتباط با ارتقاء درجه ای وی به سرهنگ تمامی افزودند که این درجه بابت لیاقت هایی است که سرهنگ رحیمی حسینی از خود نشان دادند.

وی تاکید کرد: یکی از نکات مثبتی که در مجموعه امنیتی شهرستان وجود دارد این است که چهار عضو اصلی شورای تامین همه متعلق به همین قوم بختیاری هستند و لذا علاوه برشناخت فرهنگی و روحیات مردم این منطقه این عزیزان انسان هایی خودساخته همدل و فارغ از برخی وابستگی ها هستند و با توجه به برخی محدودیت ها در شورای تامین با این وجود با دلسوزی هرچه تمام مشکلات مردم شهر را پیگیری می کنند که این در تقویت روحیه مردم بسیار اثرگذار است .

علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: یکی از دلایل حضور ما علاوه برتبریک این ایام انعکاس مشکلات عزیزان نیروی انتظامی به مقامات بالاتر است که دوستانی که در مقامات بالاتری هستند در راستای تقویت نقاط ضعف و شدت بخشیدن به رفع این نقاط تلاش وکوشش بیشتری کنند و خدمات رفاهی بیشتری برای این عزیزان که شبانه روز و ۲۴ساعته در جهت تامین امنیت ما تلاش می کنند به کار بگیرند علاوه بر این نیاز است به عنوان مسئولین شهرستان در بعد بین بخشی به این عزیزان در حد توان کمک شود و افرادی که برای رفع مشکلات رفاهی این عزیزان توانایی داشته باشند دریغ نکنند .

وی افزود: ازطرفی دوستان نیز با توجه به رابطه کاری که با این مجموعه دارند تلاش کنند رابطه را بیشتر از این استحکام ببخشند تا همه باهمکاری یکدیگر در راستای تامین امنیت مردم که حداقل مطالبه مردم است تلاش بیشتری داشته باشیم و مردم اگر راضی باشند قطعا رضایت خداوند را درپی خواهد داشت.

وی توضیح داد: از زحمات جناب سرهنگ که در تمام لحظات چه در وقوع پیشگیری از جرم وچه در زمانی که جرمی اتفاق می افتند با اقتدار پرسنل را به خوبی مدیریت می کند جا دارد از زحمات وی ومجموعه پر تلاششان تشکر کنیم .

اسکندری افزود: بااینکه تمایل زیادی داریم از بعد مادی هدیه ای را تقدیم پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی کنم اما متاسفانه ما دچار یکسری مشکلات و گرفتاری های مالی در حوزه کاری هستیم که از توان پرداخت مالی معذوریم ولی هرکس که می تواند در حد توان هدایایی را تقدیم کند چرا که این هدایا باعث انگیزه بیشتر این عزیزان خواهد شد .

درادامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و مجموعه عقیدتی و حفاظت در مجموعه نیرو انتظامی شهرستان اظهار داشت به لطف خداوند در کل کشور بین مجموعه سپاه و ارتش ونیروی انتظامی یک همبستگی خوبی وجود دارد به خصوص در سطح شهرستان مسجدسلیمان این وضعیت به خوبی مشهود است هرچند در بعضی شهرهای استان تنها سپاه و نیروی انتظامی است ویگان های ارتش در بعضی شهرهای کشور مستقر است .

وی افزود : به لطف خداوند یک اتحاد و انسجام بسیار نزدیکی بین مجموعه نیروهای مسلح در تمام ارکان و عرصه ها در سایه اسلام ولایت وجود دارد در هیچ جای دنیا این اتحاد وجود ندارد و بین خودشان معمولا اختلاف است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج شهرستان گفت: اما ارتش سپاه و نیروی انتظامی به لطف خداوند مثل برادر دوشادوش در همه عرصه ها تحت فرماندهی فرمانده کل قوا هستند لذا این هفته را به فرماندهی نیروی انتظامی و همکاران وی تبریک می گوییم .

در پایان سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرماندهی نیروی انتظامی عنوان کردند: امروز اگر امنیت در سطح دنیا وجود دارد به لطف خداوند و کرم خون شهدا و همراهی رهبر جلیل قدرمان است که در اینجا لازم است یادوخاطر این شهدای عزیز را زنده نگه داریم.

وی گفت : امروز خدا را شاکریم که این لطف شامل حال ما شده لباس مقدس سربازی را تحت زعامت ولی امر مسلمین به تن کنیم و در دوره ای به استخدام نیروانتظامی در آمدیم که رهبری آن فردی فقیه ؛ عادل و بصیر است همچنین خدارا شاکریم وظیفه خدمت گزاری به بهترین خلق خدا که در ابتدا مسلمانان سپس شیعیان و بعد مردم قدر شناس ولایت مدار همیشه در صحنه یعنی مردم عزیز مسجدسلیمان نصیب ما کرد.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: زمانی که برای خدمت به شهر ماموریت پیدا کردم وقتی امکانات ضعیف شهر را دیدم ابتدا ناراحت بودم که قراراست اینجا خدمت کنم ولی خدا را شاکرهستم که خدمتگزاری مردمی قدرشناس و سراسر مهر و محبت این شهرستان را نصیب من کرد.

وی عنوان کرد: وظیفه ما به عنوان نیروی انتظامی حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام است این دستاوردی است که به سادگی حاصل نشده ولی این مهر و محبت مردم وظیفه ما را سنگین تر می کند کمتر جایی دیدم این همه صمیمت و همکاری بین مسئولین شهرستان وجود داشته باشد.

وی یاداور شد : اگر امنیتی وجود دارد حاصل خرد جمعی و کار جمعی همه دستگاه هاست .

فرماندهی نیروی انتظامی مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: وجود جناب اسکندری به عنوان دادستان یک نعمتی برای شهرستان است علی رغم اینکه ویژگی های مثبت اخلاقی باتوجه به بومی بودن وی و شناختی که به عرف محلی دارد احکامی متناسب با وضعیت عرف شهرستان صادر می کند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران مسجدسلیمان نیز در همه جا همکاری خوبی با ماداشته نیروی مقاومت بسیج در این چهل ساله پس از انقلاب همواره نشان داد هرجا ورود پیدا کرده منشا خیر بوده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: