دومین دوره کارآموزی کوهپیمایی هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان اندیکا برگزار شد

عصرمسجدسلیمان // دومین دوره کارآموزی کوهپیمایی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان اندیکا با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ،رئیس هیات کوهنوردی اندیکا و مربی مجرب استاد داوود چاقوساز برگزار شد. به گزارش پایگاه خب ...

عصرمسجدسلیمان // دومین دوره کارآموزی کوهپیمایی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان اندیکا با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ،رئیس هیات کوهنوردی اندیکا و مربی مجرب استاد داوود چاقوساز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان مصطفی یوسفی رئیس هیات کوهنوردی شهرستان اندیکا با اعلام خبر فوق عنوان کرد: دوره کارآموزی کوهپیمایی به عنوان نقطه آغازین آموزش های رسمی کوهنوردی در ایران محسوب می شود. این دوره به منظور آموزش اصول پایه کوهپیمایی به علاقمندان کوهنوردی و طبیعت گردی طراحی و اجرا می گردد.

وی افزود : این هیات جهت آموزش علاقمندان دومین دوره خود را در روز چهاشنبه مورخ ۱۰ مهرماه آغاز نمود و پس از ۲روز به پایان رساند.

یوسفی بیان کرد : شرکت کنندگان در این دوره پس از آموختن دروس تئوری، با انواع پوشاک و لوازم کوهنوردی به صورت تخصصی و عمومی، تجهیزات فنی فردی و گروهی ،کاربرد و نحوه استفاده از آن ها، بحث تغذیه درکوهستان،آموزش گره زدن، نحوه اصول گام برداری در طبیعت،خطرات کوهستان و نحوه مقابله با آن،جهت یابی در شب و روز آشنا شدند.

وی ادامه داد : در اختتامیه برنامه با اهدا لوح سپاس از مسئولین کارگروه های هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی تقدیر شد همچنین مسئولین چند کارگروه معارفه شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است:
مهرداد بیرجانی دبیر هیات کوهنوردی
احسان خسروی حاجی وند کار گروه همگانی وکارگروه آموزش
عسگر عبدالهی اسکای رانینگ
محمدنقدیپور امدادونجات

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: