دغدغه ها و مشکلات مناطق مختلف شهرستان هفتکل بررسی شد

عصر مسجدسلیمان // مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی بهمراه فرماندار هفتکل و برخی مدیران ادارات در بازدید‌ از مناطق مختلف شهرستان هفتکل به بررسی دغدغه ها ،مشکلات و م ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی بهمراه فرماندار هفتکل و برخی مدیران ادارات در بازدید‌ از مناطق مختلف شهرستان هفتکل به بررسی دغدغه ها ،مشکلات و مطالبات عمومی مردم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهندس ظاهری ضمن دیدار و گفتگو با اهالی مناطقی همچون : شهرک طالقانی، محله چهرازی ها، روستای دیمه درب ، کوی شهید ذوالفقاری و جمعی از ورزشکاران شهرستان هفتکل به فرماندار و مدیران متولی این شهرستان تاکیدات لازم را جهت پیگیری مشکلات مطروحه نمود.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی فرماندار شهرستان هفتکل در این ارتباط عنوان کرد : اگر امروز هفتکل دچار مشکلات عدیده اقتصادی و اشتغال شده است نتیجه سالها کم کاری مدیران ادوار مختلف بوده است که این میراث به ما رسیده است این در حالی است که دولت در حال حاضر وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد.

وی ادامه داد : هرگونه خدماتی که در شهرستان هفتکل ارائه میشود حاصل تلاش و زحمت مجموعه مدیریت شهرستان و نماینده محترم مجلس است که یکی از مهمترین اقدامات وی اخذ ۳ هزار تن قیر جهت آسفالت معابر شهرستان هفتکل بوده است همچنین با توجه به جلسه ای که در مناطق نفت خیز برگزار شد مقرر گردید تمام کانال های سطح شهر پوشانده یا بهسازی‌ گردند‌ که با همکاری شهرداری بزودی به انجام‌خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان هفتکل تصریح کرد : در بخش آبرسانی و گاز شهرستان هفتکل در طول ۳ سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که قطعا حاصل تلاش و پیگیری نماینده محترم مجلس بوده است.

فرماندار هفتکل خاطرنشان کرد : بعنوان نماینده دولت موظف هستم در همه حال از حقوق مردم هفتکل دفاع نمایم و با پشتیبانی نماینده محترم تا کنون از بکارگیری نیروهای غیربومی در شهرستان هفتکل جلوگیری کرده ایم.

 

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: