پیام سرپرست شهرداری لالی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

عصر مسجدسلیمان // پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی با ارسال پیام، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است ...

عصر مسجدسلیمان // پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی با ارسال پیام، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

دلاور مردانی که برای برقراری و حفظ آرامش و امنیت کشور و دفاع از حریم اخلاقی و اجتماعی جامعه، جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده و با نثار خون پاک خویش، نام و یاد و خلوص و مردانگی را برای همیشه تاریخ جاودانه ساختند.

امنیت و آرامش امروز کشور ، مدیون فداکاری ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و به عنوان حافظان امنیت و آسایش مردم هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی که با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند، تقدیر و تشکر می نمایم.

پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی

نام:

ایمیل:

نظر: