امروز نیروهای نظامی آمریکا واسرائیل درخاورمیانه درمحاصره نیروهای انقلابی وبسیجی هستند

عصر مسجدسلیمان // مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان امروز ۳۱ شهریور ماه به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضورحجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری ،اعضای شورای تامین و مسئولین ادارات شهرستان و همچن ...

عصر مسجدسلیمان // مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان امروز ۳۱ شهریور ماه به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضورحجت الاسلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری ،اعضای شورای تامین و مسئولین ادارات شهرستان و همچنین باحضور پرشور و مقتدر فرمانده هان و نیروهای نظامی هوانیروز، ارتش،بسیج و سپاه پاسداران در پایگاه دوم رزمی شهید آسیایی هوانیروز برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری با سخنانی در جمع نیروهای مسلح شهرستان ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سرمنشا تحولاتی در دنیا وخاورمیانه گردیده است واین تحولات وچشم اندازهای روشن در دل ملت های ستمدیده باعث دشمنی عمیقی به سرکردگی ایالات متحده آمریکا شد و این دشمنی در ۳۱شهریور ماه ۱۳۵۹ توسط دست نشانده امریکا خبیث یعنی صدام با حملات نظامی گسترده به ام القرای دنیای اسلامی یعنی ایران اسلامی آغاز شد.

حیدرحجتی نیا افزود: حملات ناجوانمردانه وجنگ تحمیلی که در پشت این جنگ دنیای استکبار ایستاده بودند و درابتدای بروز و ظهور انقلاب نوپایی که هنوز ساختارهای او تشکیل نشده بودند به یک حمله ناجوانمردانه ختم شد که این جنگ به فرمانده ای امام راحل با تاسی از مکتب عاشورایی سید الشهدا بود که نیروهای ارتش ؛ سپاه و بسیج سربلند ما تحت فرمان حضرت روح الله (ره) توانستند یک دفاع جانانه ای را در ایران اسلامی رقم بزنند.

حجتی نیا اضافه کرد: این جنگ مقاومت رابه ما و همه ملت ها آموخت در واقع این جنگ یعنی بیداری ملت های ستمدیده ؛ تحمل سختی ها ودر نهایت موفقیت هایی که امروز توسط نیروهای ارزشمند ما در خاورمیانه پوزه دشمنان ما را به خاک ذلت کشانده است.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان مطرح کرد: دفاع مقدس جانانه ملت ایران از مرزهای میهن اسلامی امروز توانسته نیروهای بسیج عراق و سوریه را به نقطه ای برساند که آمریکا و همه دولت های غربی در خاورمیانه در محاصره مکتب روح الله قرار بگیرند‌.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز ذلتی که برعربستان تحمیل شده است آنچنان گسترده است که کاخ نشینان ایالات خبیث امریکا را دچار سردرگرمی کرده است .

حجتی نیا تصریح کرد: توان دفاعی امروز کشور ایران عزیزمان را برقله افتخاری نشانده است که دولت های شرقی برای اینکه در خاور میانه عقب نمانند وارد یک معامله شدند.

وی عنوان کرد: این ها درس هایی است که نهضت عاشورا به ما آموخته است و رهبر برومند ما با درایت ؛ شجاعت و آینده نگری در مقابل تهدیدات آمریکا ایستاده وامروز مشاهده کردیم هیچ غلطی نسبت به ایران و دنیای اسلام نمی تواند داشته باشند.

حجتی نیا اظهار کرد: توان نیروهای مقتدر مسلح ما در خاورمیانه ؛ سوریه وعراق باعث شده که دنیای اسلام احساس عزت کند امروز دنیای غربی در محاصره نیروهای جمهوری اسلامی و نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفتند.

وی توضیح داد: ما به سید حسن نصرالله که رعشه براندام اسرائیل انداخته مفتخریم ، حجتی نیا ادامه داد: عربستانی که با حمایت مالی با کمک مزدوران داخلی به پشتوانه دستگاه ها و سیستم های امنیتی سیا و موساد ودیگر دستگاه های امنیتی دنیا حملات کور برعلیه ملت ایران انجام داده است اما این ملت پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع) امام علی(ع) وائمه اطهار هستند.

وی خاطر نشان کرد: عربستان اسراییل آمریکا و نیروهای مزدوران آن ها هیچ کاری نمی توانند کنند چرا که ما فرزندان روح االه عزیزی هستیم که این جمله را فرمود اگر بکشید ملت مارا ؛ ملت ما بیدارتر خواهند شد.

وی افزود: حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و قتل عام مردم بی گناه ؛ حمله سال گذشته به رژه نیروهای مسلح همگی گواه این مسئله هستند این ها نمی توانند در میدان نبرد در مقابل سپاه قدرتمند ایران اسلامی ونیروی انتظامی و ارتش سربلندی که پاسدار مرزهای کشور است بایستند لذا دست به حملات کور می زنند.

وی یادآور شد : دولت و ملت می بایست گوش به فرمان مقتدای خود فرماندهی معظم کل قواباشند دشمنان در تلاشند با حملات سایبری خود به نظام ضربه بزند چون نمی توانند در مقابل ارتش ما و فرمانده هان قدرتمند سپاه عزیز ما بایستند.

حجتی نیا ادامه داد: دشمنان با حملات سایبری و با تحریک بعضی از نیروهای مزدور خود در داخل تلاش می کنند انقلاب را از درون دچار مشکل کنند اما اینها نمی دانند که همه ما مردم ایران اسلامی گوش به فرمان سید علی خامنه ای هستیم و در مقابل دستگاه های مستبد و کشورهای استکباری ایستاده ایم

وی گفت: امروز نیروهای مسلح، فرماندهان و عشایر بختیاری و عرب و همه مردم خوزستان با تمام وجود گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

وی تاکید کرد: این روز یادآور دفاع نیروهای نظامی از تمامیت ارضی جمهوری است و برگ زرینی از اقتدارنظام مقدس ایران اسلامی است که این اقتدار خاور میانه را متحول کرده است و دنیا هم ان شاءالله هرچه زودتر بیدارمیشوند و این صدای حق در خاورمیانه و ملت ها به الگویی تبدیل میشود.

گفتنی است که فرمانده هان نظامی و انتظامی سپاه وارتش با حضور مسئولین شهرستان از رژه نیروهای مسلح شهرستان سان دیدند و در پایان نیز نیروهای نظامی رژه اقتدار خود در مقابل جایگاه به نمایش گذاشتند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: