برگزاری مراسم عزاداری وسوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام ویاران باوفایش در مسجد جامع شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // درایام حزن واندوه خاندان عصمت وطهارت ازطرف فرمانداری شهرستان به مدت ۳شب مراسم عزاداری و سوگواری در مسجد جامع نمره یک برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این مراسم در شب گذشته با حضور آحاد ...

عصر مسجدسلیمان // درایام حزن واندوه خاندان عصمت وطهارت ازطرف فرمانداری شهرستان به مدت ۳شب مراسم عزاداری و سوگواری در مسجد جامع نمره یک برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان این مراسم در شب گذشته با حضور آحاد مردم وجمعی ازمدیران شهرستان درفضایی معنوی برگزار گردید که پس ازاقامه نماز دعای زیارت عاشور توسط حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا سرپرست فرمانداری قرائت شد.

حجت الاسلام والمسلیمن حجتی نیا سرپرست فرمانداری در این مراسم درسخنانی ضمن تشریح جلوه هایی از عاشورا و قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش، حق طلبی و عدالت جویی را از ویژگی های اصلی قیام سالار شهیدان عنوان کرد و گفت: امام حسین(ع) در قیام عاشورا روی کلمه حق انگشت گذاشته و این سوال را مطرح کردند که چرا به حق عمل نمی شود.

وی با طرح این سوال که حق چیست و چگونه باید به آن عمل کنیم، اظهار داشت: حق یعنی آنچه شایسته و سزاوار است و حتما هم به حقیقت می پیوندد.

حجت الاسلام حجتی نیا تاکید کرد: هرقدر می توانیم باید عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) را باشکوه و عظمت برگزار کنیم تا نام و آوازه قیام کربلا به گوش جهانیان برسد.

گفتنی است پس از سخنان حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان دقایقی مراسم سینه زنی صورت پذیرفت ودرآخرمجلس عزادران میهمان‌ سفره سیدالشهدا علیه السلام بودند.

این مراسم بمدت سه شب برگزار گردید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: