رزمایش تیراندازی هوا به زمین بالگردهای هوانیروز مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // رزمایش تیراندازی هوا به زمین بالگردهای هوانیروز مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده پایگاه هوانیروز شهید آسیایی، رئیس عقیدتی سیاسی کل هوانیروز جمهوری اسلامی ایران، شهردار و رئیس شورای اس ...

عصر مسجدسلیمان // رزمایش تیراندازی هوا به زمین بالگردهای هوانیروز مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده پایگاه هوانیروز شهید آسیایی، رئیس عقیدتی سیاسی کل هوانیروز جمهوری اسلامی ایران، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر گل گیر ،سرهنگ حسینی فرمانده سپاه پاسداران، پرسنل بخشداری و شهرداری گل گیر و فرمانده نیروی انتظامی شهر گل گیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ محمود محمد علی فام فرمانده پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان در خصوص برگزاری این رزمایش اظهار داشت: امروز مانور تیراندازی خلبانان جان بر کف وغیور پایگاه هوانیروز شهید آسیایی در حوالی شهر مسجدسلیمان انجام شد که به لطف خدا با موفقیت به پایان رسید.

وی ادامه داد : این برنامه هر ۶ ماه یکبار جهت افزایش توان رزمی و مهارت خلبانان پایگاه انجام میشود که در این رزمایش کلیه خلبانان بحث تیراندازی هوا به زمین ، راکت زدن و موشک زدن را تمرین می کنند تا آمادگی لازم را جهت دفاع و حفظ از مرزهای مملکت عزیزمان ایران اسلامی در مواقع بحرانی داشته باشند.

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجدسلیمان افزود: در این رزمایش خلبانان با راکت و گلوله بالگرد شکاری به اهداف از پیش تعیین شده شلیک کردند بر تجربیات خود افزودند

وی در پایان خاطرنشان کرد : از فرماندار مسجدسلیمان ، امام جمعه، بخشدار و شهردار گل گیر جهت تعامل و همکاری در این رزمایش تشکر و قدردانی می نمایم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری رئیس کل عقیدتی سیاسی هوانیروز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد : امروز توفیق شد تا در کنار همکاران و همرزمان خود در پایگاه شهید آسیایی مسجدسلیمان حضور پیدا کنم ،از کلیه مسئولین شهرستان مسجدسلیمان ، فرماندهی محترم پایگاه و همه کسانی که در این ماموریت نقش داشتند تشکر و قدردانی میکنم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: