بیانیه اعضای مجمع اصلاح‌طلبان و ستاد شماره ۳۵ دکتر روحانی در اعلام مخالفت با انتصاب فرماندار شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // اعضای مجمع اصلاح‌طلبان و ستاد شماره ۳۵ دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان در اعلام مخالفت با انتصاب فرماندار مسجدسلیمان بیانیه ای صادر نمودند که متن آن به شرح ذیل میباشد : با نام و یاد خدا حضور محترم است ...

عصر مسجدسلیمان // اعضای مجمع اصلاح‌طلبان و ستاد شماره ۳۵ دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان در اعلام مخالفت با انتصاب فرماندار مسجدسلیمان بیانیه ای صادر نمودند که متن آن به شرح ذیل میباشد :

با نام و یاد خدا

حضور محترم استاندار خوزستان جناب آقای دکتر شریعتی

باسلام

شنیده ها حاکی از آن است که حکم انتصاب فرماندار شهرستان مسجدسلیمان بدون در نظر گرفتن نظر دلسوزان و احزاب سیاسی اصلاح طلب و فارغ از توجه به دغدغه های مردم این شهرستان امضاء شده و عنقریب به اجرا در می آید.

این درحالی ست که نماینده شهرستان از این انتصاب حمایت نکرده و تلویحا اعلام میدارد که استاندار نظر ایشان را تأمین نکرده است.

بنظر میرسد در فضایی بدور از شایسته سالاری و عنایت به نظر و خواست مردم شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان و صرفا بمنظور تامین خواسته های عده ای فرصت طلب این انتصاب صورت گرفته است.

نظر به اهمیت جایگاه فرماندار در سکان اداره امورات شهرستان و نیز عدم هماهنگی با احزاب اصلاح طلب در مسجدسلیمان، موکدا از استاندار محترم تقاضای ابطال هرگونه حکم صادره را داشته و از ایشان خواستاریم امورات شهرستان مسجدسلیمان را به دست دلسوزان و کنش گران سیاسی این شهر محروم بسپارد.

قبلا از حسن عنایت حضرتعالی به این مطالبه برحق از طرف سیاسیون شهرستان مسجدسلیمان کمال امتنان را داریم.

از طرف :
مجمع اصلاح‌طلبان شهرستان مسجدسلیمان
ستاد شماره ۳۵ دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۶
مسئول ستاد اصناف و بازاریان دکتر روحانی در ستاد شماره ۳۵
مسئول ستاد نفت دکتر روحانی در ستاد شماره ۳۵

نام:

ایمیل:

نظر: