آیین کلنگ زنی اولین مدرسه سبز سه کلاسه توسط بنیاد نیکوکاری برین شمیرانات در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین کلنگ زنی اولین مدرسه سبز سه کلاسه توسط بنیاد نیکوکاری برین شمیرانات در شهرستان مسجدسلیمان با حضور نماینده شهرستان ، مدیریت آموزش و پرورش و دکتر امیرزاده خیر مدرسه ساز روز پنج شنبه ۹۷/۱۱/۱۸ در مدرسه ...

عصر مسجدسلیمان // آیین کلنگ زنی اولین مدرسه سبز سه کلاسه توسط بنیاد نیکوکاری برین شمیرانات در شهرستان مسجدسلیمان با حضور نماینده شهرستان ، مدیریت آموزش و پرورش و دکتر امیرزاده خیر مدرسه ساز روز پنج شنبه ۹۷/۱۱/۱۸ در مدرسه شهید قلی پور ریل وی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جانمراد داودی مدیریت آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : عملکرد خیرین مدرسه ساز برگرفته از سیره و سنت رسول خدا میباشد چرا که رسول خدا نیز رسالتش را با آموزش شروع کرد و اولین سوره قرآن در ارتباط مبحث آموزش میباشد قطعا اگر به آموزش توجه ویژه شود مشکلات امروزی را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد : مدارس شهر مسجدسلیمان با داشتن ۲۷ هزار دانش آموز ،۶۱ درصد دچار فرسودگی میباشند میانگین دانش آموزان در هر کلاس ۳۷ نفر میباشد قطعا مشکلات موجود با توجه به چالش هایی که دامن گیر کشور خصوصا وزارت آموزش و پرورش شده با توجه به وسعت این حوزه نمود بیشتری پیدا میکند که این موضوع همت همگانی و همچنین ورود خیرین عزیز را جهت کمک به ساخت و ساز مدارس میطلبد.

وی در پایان از تلاش و پیگیری های علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه دکتر امیرزاده خیر مدرسه ساز عنوان کرد :طرح مدرسه سبز برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد با توجه به اینکه مسجدسلیمان در حوزه آموزش جز مناطق محروم میباشد و سرانه آموزشی آن در رتبه های پایین میباشد لازم دانستیم طرح این مدرسه را اجرا کنیم.

وی خاطر نشان کرد : درصدد هستیم مدرسه ای کاملا مدرن از لحاظ تجهیزات با استفاده از لوازم مدرن تفریحی و آموزشی در قالب ۳ کلاس احداث کنیم که زمان بهره برداری آن فروردین سال ۹۸ خواهد بود ، همچنین در آینده نزدیک علاوه بر اینکه این مدرسه سه کلاسه را شش کلاسه خواهیم کرد در کنار آن یک مدرسه شبانه روزی را احداث خواهیم کرد.

امیرزاده ادامه داد : اعتباری که برای این مدرسه در نظر گرفته شده حدودا ۲۵۰ میلیون تومان است که از طریق بنیاد علمی شمیرانات تقدیم به مردم غیور مسجدسلیمان میشود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: