دوازده بازیکن تیم خوشه طلایی اردبیل به دلیل مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شدند

عصر مسجدسلیمان // بازیکنان تیم خوشه طلایی اردبیل قبل از بازی با خلیج فارس دچار مسمومیت شدید شدند و نتوانستند مقابل خلیج فارس ماهشهر به میدان بروند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، طی بازی تیم های خلیج فارس م ...

عصر مسجدسلیمان // بازیکنان تیم خوشه طلایی اردبیل قبل از بازی با خلیج فارس دچار مسمومیت شدید شدند و نتوانستند مقابل خلیج فارس ماهشهر به میدان بروند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، طی بازی تیم های خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی اردبیل ساعت ۱۸:۴۵ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان طی یک اتفاق عجیب  دوازده بازیکن این تیم دچار مسمومیت شدید شدند.

 

شنیده ها حاکی از آن است بازیکنان تیم خوشه طلایی اردبیل بعد از خوردن ناهار دچار مسمومیت شدید شدند و اعضای تیم میهمان پس از ورود به ورزشگاه شهید بهنام محمدی در حالی که برای گرم کردن قصد ورود به زمین مسابقه داشتند، همگی آنها با علائمی  همچون حالت تهوع و دل پیچه مواجه شده و با حضور تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه مسجدسلیمان، بازیکنان خوشه طلایی برای ادامه مداوا به بیمارستان ۲۲بهمن منتقل شده‌اند.

 

گفتنی است علیرغم مسمومیت دوازده نفر از بازیکنان تیم ، سازمان لیگ این بازی را لغو نکرده است‌ و بازی در شرایطی آغاز شد که دوازده بازیکن دارای علایم مسمومیت بودند . هم اکنون بازیکنان این تیم جهت درمان در بیمارستان تحت نظر می باشند

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: