شناسایی و دستگیری عاملان نشر اکاذیب، توهین و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری عاملان نشر اکاذیب،توهین وتشویش اذهان عمومی در فضای مجازی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند پس از رصد و پایش ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری عاملان نشر اکاذیب،توهین وتشویش اذهان عمومی در فضای مجازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند پس از رصد و پایش شبانه روزی فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان، پیج اینستاگرامی مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به نشر اکاذیب و توهین در خصوص تعدادی از مسئولان و کارمندان ادارات دولتی و تشویش اذهان عمومی می‌کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان این پلیس طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، متهم را دستگیر و جهت بررسی دقیق به مقر پلیس شهرستان دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم با مشاهده مدارک، مستندات و ادله جمع آوری شده توسط کارشناسان پلیس به جرم خود و همدستی با ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که سرانجام تعداد ۴ نفر مرتبط با این پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: