نشست سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با مدیران امور شعب بانک ملی استان خوزستان برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // اسدالله حاجیپور معاون امور شعب بانک ملی استان خوزستان به همراه جمعی از مدیران این مجموعه با پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، د ...

 

عصر مسجدسلیمان // اسدالله حاجیپور معاون امور شعب بانک ملی استان خوزستان به همراه جمعی از مدیران این مجموعه با پیمان مولایی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ابتدای این جلسه حاجیپور به ارائه گزارش عملکرد و بیان مشکلات بانک ملی در سال جاری پرداخت.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان طی این نشست اظهار داشت : بانک ملی در سال گذشته در ارائه خدمات بانکی به شهروندان عملکرد مطلوبی داشته است به طوری که شعبه مرکزی مسجدسلیمان بعنوان شعبه برگزیده در سطح کشور شناخته شد که این امر مرهون زحمات شبانه روزی همه کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه می باشد.

وی در ادامه خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات عام المنفعه تکلیفی دولت شامل: تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، طرح بنیاد برکت، مسکن روستایی و… شد که مورد موافقت مدیران شعب بانک ملی استان خوزستان قرار گرفت.

مولایی در خاتمه خواهان حمایت بانک ملی از طرح مسکن ملی جهت ارائه تسهیلات به متقاضیان این طرح شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: