مسئول طرح ملی سیمرغ در استان خوزستان مورد تجلیل قرار گرفت

عصر مسجدسلیمان // طی مراسمی با حضور رئیس و دبیر فدراسیون کوهنوردی کشور از مسئول طرح سیمرغ استان خوزستان در تهران تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این برنامه از مهرداد بیرجانی مسئول طرح ملی سیمرغ در استان ...

عصر مسجدسلیمان // طی مراسمی با حضور رئیس و دبیر فدراسیون کوهنوردی کشور از مسئول طرح سیمرغ استان خوزستان در تهران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این برنامه از مهرداد بیرجانی مسئول طرح ملی سیمرغ در استان خوزستان تجلیل بعمل آمد.

نظر دبیر طرح سیمرغ در فدراسیون کوهنوردی در این خصوص اظهار داشت : به واسطه طرح ملی سیمرغ، علاقمندان علاوه بر فتح قلل مرتفع با فرهنگ و صنایع دستی و گردشگری مناطق محروم آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد : مهرداد بیرجانی در کل کشور از جمله اولین نفراتی بود که ۳۱ قله مرتفع کشور را با موفقیت پشت سر گذاشته است همچنین وی در استان خوزستان نیز راهنمای علاقمندان به این رشته در کوههای زاگرس به ویژه کوه کینو بوده است و همایشی در این ارتباط در سطح استان خوزستان برگزار نمود که مورد استقبال فدراسیون قرار گرفت به همین جهت استان خوزستان، استان نمونه و پیشرو در طرح سیمرغ معرفی شد لذا این برنامه فرصتی را فراهم نمود تا به شکلی شایسته از ایشان تقدیر و تجلیل نماییم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: