طرح طبقه بندی مشاغل نیروها، برای اولین بار در شهرداری مسجدسلیمان صورت می گیرد

  عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از طرح طبقه بندی مشاغل نیروها، برای اولین بار در شهرداری مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از طرح طبقه بندی مشاغل نیروها، برای اولین بار در شهرداری مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: طرح طبقه بندی مشاغل کلیه نیروهای شهرداری برای اولین بار صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: طرح طبقه بندی مشاغل طبق ماده ۴۸ و ۴۹ قانون کار می باشد، و بر اساس مشاغل نیروها و نیز جدول مزد شهرداری ها تدبیق داده خواهد شد.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان تصریح کرد: سابقه افراد در این رابطه لحاظ می شود و از ۹۲/۱/۱ که شامل تمام نیروهایی که مشمول قانون کارند بر اساس شغل و سابقه و همچنین مزد سنوات ، مزد مبنا مشخص می گردد.

هزارسی افزود: تمام نیروها در حال حاضر بر اساس جدول مزد گروه ۱ کارگری، حداقل گروه یک پایه را دریافت می کردند، ولی با اجرای این طرح نیروها بر اساس شغلی که دارند، در گروه های مختلف تعریف می شوند و سابقه لحاظ و مزد شغلی بالا می رود‌.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در خاتمه گفت: پس از اجرای این طرح، مطالبات  سنوات گذشته نیروها از پیمانکاران نیروی انسانی ، از طریق شکایت مراجع شورای حل اختلاف قابل پیگیری و از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱ مابه التفاوت آنها وصول و واریز خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: