به زودی ساخت کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب در مسجد سلیمان آغاز خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه کارگروه ویژه ساماندهی سگ های بلاصاحب با حضور رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری، بن سعید دادستان، هزارسی سرپرست شهرداری و حیدری رییس شورای شهر،به همراه جمعی از مسئولین دستگاه های متولی در فرمانداری شه ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه کارگروه ویژه ساماندهی سگ های بلاصاحب با حضور رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری، بن سعید دادستان، هزارسی سرپرست شهرداری و حیدری رییس شورای شهر،به همراه جمعی از مسئولین دستگاه های متولی در فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، رضایی فاضل در این نشست با اشاره به لزوم اقدام مشترک دستگاه های متولی جهت ساماندهی سگهای بلاصاحب در شهرستان گفت: با توجه به معضلات به وجود آمده و ازدحام بیش از اندازه سگ‌های بلاصاحب در سطح شهرستان و ایجاد مزاحمت و ترس برای شهروندان، باید هماهنگی‌های لازم برای جمع آوری این حیوانات انجام شود.

وی افزود: اکیپ های فعال زنده گیری سگ های بلاصاحب در شهرستان تشکیل شود و این اکیپها ضمن فعال بودن در خصوص جمع آوری و انتقال این حیوانات، باید تمام تلاش خود را در جهت حفظ امنیت شهروندان و زنده گیری سگها و همچنین بالابردن سرعت عمل در جمع آوری و انتقال سگ های بلاصاحب بکار گیرند و موارد نارضایتی شهروندان را به صورت مرتب پیگیری نمایند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با بیان این که برای نگهداری سگ‌های بلاصاحب باید برنامه ریزی اصولی انجام شود افزود: باید در این مسئله تمامی دستگاههای متولی مانند شهرداری‌، محیط زیست، اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان با طرح و برنامه مدون نسبت به ساماندهی آن اقدامات لازم را انجام دهند.

رضایی فاضل تصریح کرد: حضور سگ های بلاصاحب در سطح شهر بصورت گروهی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده است، بر این اساس جانمایی و ایجاد مرکز نگهداری و مدیریت سگ‌های بلاصاحب توسط دستگاه های متولی انجام گیرد. همچنین در این جلسه چگونگی تامین اعتبار و تهیه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای دقیق دستورالعمل‌ های مدیریت سگ‌های بلاصاحب مورد گفتگو و تبادل نظر، قرار گرفت. در این جلسه رضایی فاضل ضمن تاکید بر تعیین زمین جهت استقرار سگ های بلاصاحب از تمامی ادارات متولی خواست که در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند و هر چه سریعتر ساخت کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب آغاز شود.

نام:

ایمیل:

نظر: