شهردار لالی عزل شد

عصر مسجدسلیمان //پس از جلسه استیضاح شهردار لالی با مطرح شدن ۸ سوال و موافقت ۵ عضو شورای شهر مصوبه ای در خصوص عزل شهردار صادر که با موافقت کمیسیون تطبیق فرمانداری مورد تایید و اجرا قرار گرفت. شورای شهر لالی احسان فرامرزی ...

عصر مسجدسلیمان //پس از جلسه استیضاح شهردار لالی با مطرح شدن ۸ سوال و موافقت ۵ عضو شورای شهر مصوبه ای در خصوص عزل شهردار صادر که با موافقت کمیسیون تطبیق فرمانداری مورد تایید و اجرا قرار گرفت.

شورای شهر لالی احسان فرامرزی شهردار لالی را به دلیل عدم احراز شرایط سکونت با اکثریت آراء عزل کردند و مصوبه ی آن را جهت طی مراحل به کمیته تطبیق ارسال کرده که این کمیته امروز با تشکیل جلسه ای با حضور فرماندار، دادستان و یک عضو شورای شهر از سایر شهرها با مصوبه شورای شهر مبنی بر عزل احسان فرامرزی موافقت کردند .

پیش از این که شورای شهر جلسه ای در خصوص عزل شهردار داشته باشند جلسه استیضاح با مطرح شدن ۸ سوال از شهردار صورت گرفت که از مهمترین سوالات مطرح شده موضوعاتی همچون قیرهای دریافتی، تعمیر ماشین آلات شهرداری، برگزاری مناقصات بدون اخذ مجوز، وضعیت هزینه کرد عوارض آلایندگی، سکونت شهردار در شهر، مصالح موجود در سنگ شکن، عدم هماهنگی و حضور در جلسات شورا و موارد دیگری بوده که هر چند شهردار به آن ها پاسخ داده اما اعضای شورای شهر از جواب ها قانع نشدند.

شهردار معزول شهر لالی در این خصوص اظهار داشت: از همان روز اول اعضای شورای شهر مطلع بودند که با توجه به شرایط خانوادگی توانایی سکونت خانواده را در شهر لالی نداشتم اما با این حال با شرایط ما موافق کردند و این که بعد از گذشت ۸ ماه موضوع احراز سکونت را به عنوان تنها دلیل موجه برای عزل ما بهانه کرده اند جای سوال دارد .

وی عنوان کرد: عدم سکونت بهانه بود در حالی که اختلافات ما با شورای شهر از زمانی به اوج خود رسید که ۲۵ میلیارد هزینه عوارض آلایندگی به حساب شهرداری واریز شد که از این هزینه بخشی به عنوان حقوق معوقه و حق بیمه کارکنان به حساب آن ها واریز و بخش دیگری صرف امور شهری شد و بیش از ۱۲ میلیارد تومان آن هنوز در حساب شهرداری موجود است.

احسان فرامرزی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای خدمت به شهروندان عزیز شهر لالی انجام داده ام و ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار بعدی، امیدوارم شوراهای شهر در سراسر کشور بیشتر از آن که در کار شهردار دخالت کنند به وظایف ذاتی و نظارتی خود اهتمام داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر: