دستگیری باند ۵ نفره سارقان طلافروشی در لالی

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان لالی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی اعضای باند ۵ نفره سارقان که بیش از یک کیلوگرم طلا از یک مغازه طلافروشی سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهن ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان لالی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی اعضای باند ۵ نفره سارقان که بیش از یک کیلوگرم طلا از یک مغازه طلافروشی سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ ” اسکندر بزرگمهری” اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی و سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و متواری شدن سارقان در شهرستان لالی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی، محل اختفای باند ۵ نفره سارقان را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری به همراه ۳۲ فشنگ جنگی و مقدار ۱۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین خودروی سرقتی بکار رفته در سرقت نیز کشف شد.

سرهنگ بزرگمهری گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تشکیل مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نام:

ایمیل:

نظر: