آنگونه که باید از ما حمایت نمی شود/ همه باید پای کار بیایند و کمک کنند

عصر مسجدسلیمان // رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: بازی مقابل مس رفسنجان یک بازی سخت و تاکتیکی است. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهاجری گفت: قبل از اینکه درباره تیم خودمان صحبت کنم، ...

عصر مسجدسلیمان // رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: بازی مقابل مس رفسنجان یک بازی سخت و تاکتیکی است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهاجری گفت: قبل از اینکه درباره تیم خودمان صحبت کنم، باید بگویم که مس رفسنجان در چند سال گذشته استحکام داشته و سال به سال به هدف‌هایش نزدیک می‌شود و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد. ما هم بعد از دو هفته‌ای که خوب نبودیم، مقابل تراکتور توانستیم فوتبال خوبی بازی کنیم، ولی زمانی که نیاز داشتیم توان دفاعی‌مان را بالا ببریم یک مقدار فقر بازیکن داشتیم و همین باعث شد در دقایق پایانی برد را با باخت عوض کنیم.

وی در ادامه گفت: یک نکته جالب درباره تیمم که باعث امیدواری ما می‌شود این است که وقتی در دقیقه ۹۰ در زمین حریف گل خوردیم، مجدداً در دقیقه ۹۵ توانستیم توپ را به تیر دروازه حریف بزنیم که بدشانسی آوردیم. فکر می‌کنم در ۹ بازی گذشته هفت هشت بار توپ را به تیر دروازه زدیم و باید بیشتر تمرکز داشته باشیم. امیدوارم با تمریناتی که برگزار می‌کنیم بتوانیم به روند خوب‌مان برگردیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان صحبت خود را اینگونه ادامه داد: من بارها گفته‌ام باخت برای همه تیم‌ است و مهم این است که بعد از باخت تمام مجموعه تلاش کنند تا تیم برگردد. من اینقدر شهامت دارم و مسئولیت فنی تیم با من است و طی سال‌های مربیگری‌ام باخت را گردن کسی نینداخته‌ام، ولی یک انتظاراتی دارم. بچه‌های تیمم بدون توجه به صحبت‌های من فردا مقابل مس رفسنجان با تمام توان‌شان بازی خواهند کرد، این قولی است که من به مردم و هواداران می‌دهم. اگر بناست که ما در یک مسیری گذر کنیم نیاز است که همه پای کار بیایند و کمک کنند.

مهاجری در ادامه گفت: با توجه به اینکه به هفته دهم رسیدیم، ما آن چیزی که مدنظرمان بود و آنطور که باید حمایت را پشت سر خودمان احساس نمی‌کنیم. من به شخصه تا روزی که باشم و مسئولیت فنی این تیم را داشته باشم با تمام وجود کار می‌کنم تا ابتدا از اعتبارمان دفاع کنیم. ما باید از دو هفته‌ای که نتیجه نگرفتیم گذر کنیم و نباید آن را بزرگ کنیم. من بارها گفته‌ام نیاز به تقویت داریم و منتظریم که این دو بازی را پشت سر بگذاریم و بعد از آن برای ادامه لیگ تکلیف‌مان را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی فردا مقابل مس رفسنجان کدام بازیکنان را در اختیار ندارند، گفت: خرم‌الحسینی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، ولی از چند روز دیگر می‌تواند به تیم اضافه شود و تمرینات گروهی را انجام دهد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به بروز اختلافات بین بازیکنان تیمش گفت: اگر بگویم همه خیرخواه تیم ما هستند، درست نیست، یک مقدار شیطنت باعث شد که این تفکر به وجود بیاید که بین بازیکنان اختلاف وجود دارد. شاید برخوردی در تمرینات به وجود بیاید و در فوتبال اجتناب‌ناپذیر است. اینکه بگوییم اختلاف بین بازیکنان وجود دارد، کم‌لطفی است. بازیکنان ما همانطور که در همان ۶ هفته ابتدایی بازی کردند؛ تلاش می‌کنیم که به همان شرایط برگردند. ما نیاز به انرژی مثبت داریم. همه از نتایج اخیر ناراحت هستیم، ولی ناراحتی با اختلاف فرق می‌کند. این ناراحتی باید ما را به خودمان بیاورد و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی در پایان در خصوص داوری بازی گفت: امیدوارم که داور بتواند عدالت را برقرار کند و دو تیم روی مسائل داوری مشکل نداشته باشند. ما همیشه سعی کردیم حامی داوران باشیم تا در زمین با تمرکز بالاتری قضاوت کنند و انتظار داریم که داور روز کم‌اشتباهی را داشته باشد.

نام:

ایمیل:

نظر: