چهارمین باخت متوالی نفت مسجدسلیمان/ تراکتور۳ نفت مسجدسلیمان۲

عصر مسجدسلیمان // هفته نهم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید سلیمانی تبریز جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ – ساعت ۱۶:۳۰ تراکتور تبریز ۳ – نفت مسجدسلیمان ۲ گل‌ها: محمد عباس‌زاده (۲ و ۸۳ و ۹۰) برای تراکتور – میلاد باقری (۵۹)، رضا دهقانی (۶۹) برا ...

عصر مسجدسلیمان // هفته نهم لیگ ۲۲ – استادیوم شهید سلیمانی تبریز
جمعه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ – ساعت ۱۶:۳۰
تراکتور تبریز ۳ – نفت مسجدسلیمان ۲
گل‌ها: محمد عباس‌زاده (۲ و ۸۳ و ۹۰) برای تراکتور – میلاد باقری (۵۹)، رضا دهقانی (۶۹) برای نفت
داور: محمدحسین ترابیان
کمک داوران: امیرمحمد داودزاده و عسکر محمدی
اخطار: پوریا آریاکیا، رضا اسدی (تراکتور) – مجتبی مقتدایی (نفت)
بدون تماشاگر

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، پوریا آریاکیا (۶۵- سجاد دانایی)، ابوالفضل رزاق‌پور (۸۴- صفاء هادی)، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۶۵- امیر ابراهیم‌زاده) و محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: قربان بردیف

نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی (۳۱- حسین شنانی)، عقیل کعبی، میلاد باقری، علی عبدالله‌زاده، علیرضا دغاغله، اسماعیل بابایی، میثم نقی‌زاده، مسلم مجدمی (۵۶- رضا دهقانی)، سامان نریمان‌جهان (۸۴- علی کیانی‌فر) و پیمان رنجبری
سرمربی: رضا مهاجری

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی خارج از خانه مقابل تراکتور تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

تراکتوری‌ها بازی را تهاجمی شروع کردند و خیلی زود توسط محمد عباس‌زاده در دقیقه ۲ به گل رسیدند. نفتی‌ها پس از تحمل فشار اولیه تیم میزبان رفته رفته جریان بازی را به زمین حریف کشاندند و یک بار با ضربه سر عقیل کعبی تیر دروازه تیم تراکتور را به لرزه در آوردند. شاگردان بردیف هم دوبار توسط عباس‌زاده و اسدی به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان شوتزنی کردند که ثمری برای آنها نداشت و ۴۵ دقیقه اول با یک گل به نفع تراکتور خاتمه یافت.

زردپوشان نفتی در نیمه دوم نمایش متفاوتی ارائه کردند و این بار آنها بودند که با استفاده از ضربه شروع مجدد به گل رسیدند و میلاد باقری در دقیقه ۵۹ نتیجه را مساوی کرد. بازیکنان نفت مسجدسلیمان ۱۰ دقیقه بعد از این گل باز هم تور دروازه میزبان را لرزاندند و این بار شوت رضا دهقانی گل دوم را برای نفت به ارمغان آورد. تراکتوری‌ها که بازی برده را با شکست عوض کرده بودند، برای جبران نتیجه روی به بازی تهاجمی آوردند و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۳ گل دوم را هم برای تیمش زد. عباس‌زاده پس از گل دوم نیز ۲ ضربه متوالی به سمت دروازه نفتی‌ها زد که اولین ضربه با واکنش دیدنی علی محسن‌زاده دفع شد و صحنه بعدی را مدافعان نفت دفع کردند. عباس‌زاده که عطش تمام نشدنی برای گلزنی داشت، در دقیقه ۹۰ گل سوم را از میان مدافعان نفت درون دروازه جای داد تا این بازی مهیج و پرگل با نتیجه ۳-۲ به نفع تراکتور تبریز خاتمه یابد.

نفت مسجدسلیمان برای چهارمین هفته متوالی است که مقابل حریفان شکست می‌خورد و امروز در شرایطی که ابتدا بازی باخته را با پیروزی عوض کرده بود، نتوانست نتیجه را حفظ کند و نتیجه نهایی را به تراکتوری‌ها واگذار کرد.

شرح گل‌ها
۱-۰ (تراکتور): اولین ضربه ایستگاهی این مسابقه تبدیل به گل برای تیم میزبان شد. ریکاردو آلوز توپ را به محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان فرستاد و ضربه سر محمد عباس‌زاده از بین مدافعان تیم نفت گل اول مسابقه را برای قرمزپوشان تبریزی رقم زد.

۱-۱ (نفت): ارسال رضا دهقانی از ضربه ایستگاهی را محمدرضا اخباری به صورت ناقص دفع کرد و توپ برگشتی با ضربه میلاد باقری درون دروازه میزبان جای گرفت تا گل تساوی برای زردپوشان نفت به ثمر برسد.

۱-۲ (نفت): رضا دهقانی در پشت محوطه جریمه تیم تراکتور تبریز صاحب توپ شد و با ضربه ناگهانی از راه دور دروازه‌بان تیم میزبان را غافلگیر کرد تا دومین گل زردپوشان نفتی به زیبایی رقم بخورد.

۲-۲ (تراکتور): ابوالفضل رزاق‌پور از منطقه راست خط دفاعی نفت مسجدسلیمان حرکت کرد و ارسال وی با ضربه آکروباتیک محمد عباس‌زاده تبدیل به یک گل دیدنی شد.

۳-۲ (تراکتور): محمد عباس‌زاده ستاره این مسابقه در دقیقه ۹۰ از ارسال عرضی سجاد دانایی نهایت استفاده را برد و از دهانه دروازه نفت مسجدسلیمان با ضربه بغل پا توپ را تبدیل به سومین گل تراکتورسازان تبریزی کرد.

نام:

ایمیل:

نظر: