برگزاری نشست مشترک رئیس و پرسنل کتابخانه های عمومی مسجدسلیمان با گروه فرهنگی جهادی شهید حسن باقری

عصر مسجدسلیمان // نشست  مشترک حمید رضا کیانپور مسئول گروه فرهنگی جهادی شهید حسن باقری و آناهیتا باقری رئیس و کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ای ...

عصر مسجدسلیمان // نشست  مشترک حمید رضا کیانپور مسئول گروه فرهنگی جهادی شهید حسن باقری و آناهیتا باقری رئیس و کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این نشست ابتدا حمیدرضا کیانپور، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار و هفته بسیج به اهمیت مطالعه و کتاب و کتابخوانی پرداخت و از دغدغه های کتاب و کتابخوانی و نحوه ترویج کتاب در بین مردم سخن گفت.

در ادامه آناهیتا باقری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک و تهنیت هفته کتاب و گرامیداشت هفته بسیج ، به اهمیت کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار جامعه پرداخت و گزارشی از چند دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه ها ارائه و درباره برگزاری این جشنواره و معرفی منابع طریقه شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از طریق سامانه www.samakpl.ir سخن گفت.

در پایان این نشست از زحمات و تلاش های کتابداران در گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج فرهنگ رضوی با اهدای هدایایی از طرف مسئول گروه فرهنگی جهادی شهید حسن باقری تقدیر شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: