دکتر علیرضا ورناصری به شهرستان هفتکل سفر کرد

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری به منظور آغاز پروژه انتقال آب شمال شرق به هفتکل، به این شهرستان سفر کرد‌. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ابتدا نماینده مجبس ضمن شرکت در غبار روبی گلزار شهدای گمنام شهرستان ه ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری به منظور آغاز پروژه انتقال آب شمال شرق به هفتکل، به این شهرستان سفر کرد‌.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در ابتدا نماینده مجبس ضمن شرکت در غبار روبی گلزار شهدای گمنام شهرستان هفتکل با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمود.

در ادامه برنامه جلسه دکتر ورناصری با شورای اسلامی شهر هفتکل برگزار شد که در این جلسه دکتر ورناصری ضمن تبریک به منتخبین جدید شورای شهر حمایت کامل خود و آمادگی همراهی با آنان در پیگیری و حل مشکلات شهر هفتکل را اعلام کرد.

سپس عضو کمیسیون انرژی مجلس به همراه مدیران دستگاههای اجرایی در محلات محروم هفتکل (پالایشگاه و مهرآباد ) حاضر شد و در دیدار چهره به چهره با ساکنین این محلات مشکلات موجود را بررسی کرد.

در ادامه دکترعلیرضا ورناصری در مراسم آغاز پروژه انتقال آب شمال شرق به هفتکل حاضر شد که این پروژه به طول ۸ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد تومان با پیگیری های مستمر نماینده خدمتگزار مردم صورت گرفت و با اتمام این پروژه که از سد کارون ۳ آبگیری می‌شود مشکل آب شهرستان هفتکل بطور کامل حل خواهد شد.

سپس عضو کمیسیون انرژی مجلس در نماز جمعه و همایش بسیجیان شهرستان هفتکل نیز حضور یافت و طی سخنرانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گزارش عملکردی از پروژه عمرانی هفتکل نیز به مردم شریف شهرستان هفتکل ارائه نمود.

نماینده مجلس در خاتمه سفر خود ضمن بازدید از روند اجرای جاده‌ خروجی فاز دوم و جاده چهارخطه هفتکل به باغملک ، جهت پیگیری مشکلات پیمانکاران با آنها جلسه ای برگزار کرد تا روند پیشرفت اجرایی این پروژه ها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: