۳ روستای شهرستان هفتکل از اینترنت ۳G بهره مند شدند

عصر مسجدسلیمان // با تلاش و پیگیری دکتر علیرضا ورناصری ، ۳ روستای شورباریک، دیمه درب و پربی کس شهرستان هفتکل از اینترنت ۳G بهره مند شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، طی نامه از سوی علیرضا ملکی جهان مدیرکل تنظیم ...

عصر مسجدسلیمان // با تلاش و پیگیری دکتر علیرضا ورناصری ، ۳ روستای شورباریک، دیمه درب و پربی کس شهرستان هفتکل از اینترنت ۳G بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، طی نامه از سوی علیرضا ملکی جهان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب خطاب به فرماندار شهرستان هفتکل آمده است:

بازگشت به نامه شماره ۴۴۶۵/۱/۱/۹۶ مورخ ۹۹/۸/۲۵ بخشدار محترم مرکزی شهرستان هفتکل در خصوص پوشش و مشکل ارتباطی تعدادی از روستاهای تابعه آن شهرستان به استحضار می رساند که پس از پیگیری ها و اقدامات مستمر انجام شده به پیوست نتایج بررسی ها و تست های انجام شده در سه روستای شور باریک، دیمه درب و پربی کس که در تعهد شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بوده اند تقدیم حضور میگردد.
شایان ذکر است که مطابق پایش های انجام شده در هر سه روستا ارتباط ۳G با کیفیت مطلوب توسط اپراتور تامین شده و در دسترس اهالی محترم می باشد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: