وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به بیماری نگران کننده است / دست یاری به سوی مردم دراز میکنم تا یاریگر کادر سلامت باشند

عصر مسجدسلیمان // مدیر شبکه بهداشت ودرمان اندیکا وضعیت شهرستان را از نظر مبتلا به کرونا نگران کننده دانست و گفت :دست یاری به سوی مردم دراز میکنم تا یاریگر کادر سلامت باشند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، وحید کاظمی ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر شبکه بهداشت ودرمان اندیکا وضعیت شهرستان را از نظر مبتلا به کرونا نگران کننده دانست و گفت :دست یاری به سوی مردم دراز میکنم تا یاریگر کادر سلامت باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کرد :با توجه به سیر صعودی بیماری کرونا در اندیکا، وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به بیماری نگران کننده است.

وی افزود:عمده دلایل بالا رفتن شمار مبتلایان ، شرکت در مجالس شادی و عزا، دورهمی های خانوادگی و عدم استفاده از ماسک توسط مردم است.

کاظمی در پایان با اشاره به اینکه دست یاری به سوی مردم دراز میکنم تا یاریگر کادر سلامت باشند، خطاب به شهروندان اظهار داشت: شهروندان فهیم اندیکا تا پایان ویروس منحوس کرونا حتی الامکان در خانه بمانید و ضمن مراقب از سالمندان، کودکان و افراد پرخطر خانواده ، مرتب دست های خود را با آب و صابون بشوئید و حتما هنگام بیرون رفتن از خانه ماسک استفاده کنید.

نام:

ایمیل:

نظر: