پروژه احداث کنار گذر تقاطع منطقه دره اشکفت (خروجی نمره ۲) در حال اجرا می باشد

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان از اجرای عملیات احداث کنار گذر تقاطع منطقه دره اشکفت ( خروجی نمره ۲ ) و روند عملیات زیر سازی (بتن ریزی)، احداث پل و کانال آبهای سطحی آن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پی ...

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان از اجرای عملیات احداث کنار گذر تقاطع منطقه دره اشکفت ( خروجی نمره ۲ ) و روند عملیات زیر سازی (بتن ریزی)، احداث پل و کانال آبهای سطحی آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پیمان مولایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:  با توجه به وجود گره ترافیکی در ورودی و خروجی منطقه نمره ۲ به واسطه استقرار بیمارستان ۲۲ بهمن در آن منطقه و مطرح شدن مکرر این معضل در جلسات شورای ترافیک بر آن شدیم تا به همت مهندسین واحد معاونت فنی، با احداث کنار گذر و پل این گره ترافیکی را باز کنیم.

وی ادامه داد : پروژه کنار گذر تقاطع دره اشکفت با عرض ۸/۵ متر و طول ۶۰ متر، و احداث پل با دهانه ۳متر و طول ۸٫۵متر با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن (کمتر از یک ماه) توسط نیروهای شهرداری در دست اقدام است که این پروژه قطعا تا قبل از پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه با اشاره به ویژگی‌های پروژه مذکور خاطرنشان کرد: با احداث این پل، اتصال بیمارستان ۲۲بهمن در منطقه نمره۲ به خیابان اصلی بدون گره‌ترافیکی انجام خواهد شد و تسهیل در عبور و مرور و همچنین دور برگردان خیابان اصلی دره‌اشکفت به راحتی صورت خواهد گرفت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: