احداث باند دوم محور مسجدسلیمان_لالی در مرحله برآورد اعتبار و بخشی از محور دزفول_لالی_اندیکا در مرحله فرآیند مناقصه قرار گرفت

عصر مسجدسلیمان // در پی پیگیری ها و تذکر دکتر علیرضا ورناصری به وزیر راه و شهرسازی؛ احداث باند دوم محور مسجدسلیمان_لالی در مرحله برآورد اعتبار و بخشی از محور دزفول_لالی_اندیکا در مرحله برگزاری فرآیند مناقصه قرار گرفت. به ...

عصر مسجدسلیمان // در پی پیگیری ها و تذکر دکتر علیرضا ورناصری به وزیر راه و شهرسازی؛ احداث باند دوم محور مسجدسلیمان_لالی در مرحله برآورد اعتبار و بخشی از محور دزفول_لالی_اندیکا در مرحله برگزاری فرآیند مناقصه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهران کفاش، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی طی نامه ای خطاب به دکتر علیرضا ورناصری بیان کرد:

در خصوص احداث باند دوم محور لالی – مسجدسلیمان به طول ۲۴ کیلومتر مطالعات و برآورد کامل انجام گرفته و جهت انجام احداث ده کیلومتر این محور مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. انشاءالله در صورت تامین اعتبار و ابلاغ مراحل انجام خواهد گردید.

در خصوص محور دزفول- لالی- اندیکا (پاشنه زاگرس)، در سال جاری پل منفرد شور (رضی خان) با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال به طول یکصد متر فلزی با اولویت این محور در حال برگزاری فرآیند مناقصه می باشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: