افزایش شمار کودکان مبتلا به کرونا درشهرستان های اطراف نگران کننده است / حضور دانش آموزان اندیکا در مدارس اختیاری است

عصرمسجدسلیمان // رئیس آموزش وپرورش اندیکا ضمن ابراز نگرانی از افزایش شمار کودکان مبتلا به کرونای انگلیسی گفت: حضور دانش آموزان اندیکا در مدارس اختیاری است به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،غضبان حکمت نژاد در گفت وگو با ...

عصرمسجدسلیمان // رئیس آموزش وپرورش اندیکا ضمن ابراز نگرانی از افزایش شمار کودکان مبتلا به کرونای انگلیسی گفت: حضور دانش آموزان اندیکا در مدارس اختیاری است

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،غضبان حکمت نژاد در گفت وگو با خبرنگار ما تاکید کرد: حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا به صورت اختیاری و با صلاحدید خانواده ها است.

وی با اشاره به اینکه مدارس ما در سراسر شهرستان پذیرای دانش آموزان هستند افزود:مدیران آموزشی ومعلمان درنوبت کاری در مدارس حضور دارند اما الزامی برای حضور دانش آموزان نیست ،حضور دانش آموز با توجه به اعلام ستاد کرونا وبا صلاحدید خانواده هاست.

وی ضمن بیان اینکه آموزش دانش آموزان بصورت اختیاری واز سوی شبکه های اجتماعی شاد،تلویزیونی وتهیه بسته های آموزشی است افزود:تمام تلاش ما بر این است علاوه برا ارائه آموزش مطلوب، دانش آموزان نیز آسیبی نبینند و در مدارسی که موارد مشکوک مشاهده شود به مدت یک هفته تا ده روز مدرسه تعطیل خواهد شد وهم چنین ادامه فعالیت مدرسه موردنظرباصلاحدید شبکه بهداشت وستاد مبارزه با کرونا شهرستان خواهد بود.

حکمت نژاد افزود : ابتلای آحاد مردم وکودکان به کرونا در خوزستان رو به افزایش است وباتوجه به دفن برخی متوفیان در اندیکا و هم چنین  ارتباطی که مردم با شهرستان های اطراف دارند انتظار میرود فرهنگیان،دانش آموزان وخانواده ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ،استفاده از ماسک وفاصله گذاری اجتماعی دقت بیشتری انجام دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: