ماراتن گلف قهرمانی کشور برای اولین بار برگزار و به پایان رسید

عصر مسجدسلیمان // آیین اختتامیه مسابقات گلف آزاد قهرمانی کشور پس از شناخت تیم ها و نفرات برتر ، عصر امروز و با حضور مقامات و مسئولین مختلف کشوری و استانی برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این مراسم با حضو ...

عصر مسجدسلیمان // آیین اختتامیه مسابقات گلف آزاد قهرمانی کشور پس از شناخت تیم ها و نفرات برتر ، عصر امروز و با حضور مقامات و مسئولین مختلف کشوری و استانی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این مراسم با حضور علی جمعه قلی زاده پیشکسوت این عرصه و مشاور فنی فدراسیون گلف کشور – گودرز مولایی مربی تیم ملی گلف کشور- رضا علیجانی رییس هیأت گلف خوزستان – ابوذر شجاعی برجوئی رییس هیأت گلف مسجدسلیمان – شهرام داراب پور مشاور ورزشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از گلفرهای کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه گلف نفت برگزار شد .
رییس هیأت گلف مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به کیفیت بالای مسابقات و استقبال شایسته ی گلفر ها از این مسابقات گفت : این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور در طی چهار روز و با رعایت استانداردهای بین المللی و با حضور ۷۵ گلفر از سراسر کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان و تحت عنوان گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از کار آفرین نمونه کشوری دکتر یوسف داودی با همکاری مشترک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .
ابوذر شجاعی برجوئی افزود : اگر چه محدودیت های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا مانع از حضور همه تیم ها و گلفرها شد اما حضور همین تعداد نیز نشان دهنده عمق علاقه و اشتیاق گلف بازان به این ورزش مفرح می باشد و امیدوارم بزودی با پایان عمر این ویروس منحوس شاهد برگزاری مسابقات در سال آینده با حضور تمامی عزیزان باشیم .
رییس هیأت گلف خوزستان نیز طی سخنانی با تقدیر از عنوان مسابقات که تکریم خیرین است گفت : همانگونه که کار خیر ارزشمند است ، تکریم خیر نیز کاری پسندیده و توصیه شده است و لازم است فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود .
رضا علیجانی افزود : شاهد برگزاری مسابقاتی با سطح کیفی بالا و رقابت های نزدیک به هم بودیم و امیدواریم باز هم شاهد برگزاری چنین مسابقاتی و جذب گلفر های جدید تر به این ورزش باشیم .
گودرز مولایی مربی تیم ملی کشورمان نیز طی سخنانی گفت : این رقابت ها اولین ماراتن گلف کشور بود و بسیار نزدیک به هم برگزار شد و گویای توانمندی و آمادگی جسمانی گلفرهای عزیز اعم از بزرگسال و پیشکسوت بود که نوید بخش دلچسب تر شدن مسابقات است .
در پایان مراسم اختتامیه ؛ نتایج این مسابقات به شرح زیر توسط سید غلام موسوی مدیر فنی مسابقات اعلام شد :
در بخش بانوان خانم ها نازنین رستمی ، شهرزاد عیدی وندی و خورشید جمال پور هر سه از مسجدسلیمان به مقام های اول تا سوم دست یافتند .
در بخش انفرادی آقایان که در دو بخش پیشکسوتان بالای ۵۵ سال و بزرگسالان زیر ۵۵ سال برگزار شد نفرات زیر مقام های قهرمانی را از آن خود کردند .
در بخش پیشکسوتان بالای ۵۵ سال آقای منوچهر نصیری از مسجدسلیمان با ۳۰۳ ضربه مقام نخست را کسب کرد . فهد دریس از آبادان با ۳۱۲ ضربه دوم شد و محمدرضا شینی با ۳۱۳ ضربه به مقام سوم دست یافت .
در بخش انفرادی بزرگسالان زیر ۵۵ سال آقایان سجاد کرم پور از اهواز با ۲۸۷ ضربه ، عباس قنبری از مسجدسلیمان با ۲۸۷ ضربه و مرید قنبری از مسجدسلیمان با ۲۹۱ ضربه به ترتیب به عناوین اول تا سوم این مسابقات دست یافتند .
در رده ی تیمی نیز تیم پرافتخار هیأت گلف مسجدسلیمان مقام نخست را کسب کرد و تیم هیأت گلف خوزستان و تیم هیأت گلف شاهین شهر به ترتیب در رده های دوم تا سوم قرار گرفتند .

 

نام:

ایمیل:

نظر: