هدایت یزدی از مدیرعاملی نفت مسجدسلیمان استعفاء داد

عصر مسجدسلیمان // با گذشت چند روز از انتخاب هدایت یزدی بعنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان ، وی از سمتش استعفاء داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در حالیکه پس از استعفای نصیریان دوست از مدیرعاملی ...

عصر مسجدسلیمان // با گذشت چند روز از انتخاب هدایت یزدی بعنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان ، وی از سمتش استعفاء داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در حالیکه پس از استعفای نصیریان دوست از مدیرعاملی نفت مسجدسلیمان هدایت یزدی بعنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شده بود ، وی به دلایل نامعلومی از این سمت استعفاء داد.

هدایت یزدی که سابق بر این هم مدیرعاملی این باشگاه جنوبی را برعهده داشت با انتشار این پیام در صفحه شخصی خود کناره گیری اش را رسما اعلام کرد.

به پایان آمد این دفتر اما!!!!! حکایت ها همچنان باقیست ( آرزوی موفقیت برای شیران زاگرس در لیگ بیستم )

نفت مسجدسلیمان این روزها شرایط خوبی ندارد و بلاتکلیفی و سردرگمی در بخشهای مالی و مالکیتی باعث نارضایتی و کوچ بازیکنان و کادر فنی به سایر تیمها شده است.

شایعه واگذاری این تیم به شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بیش از هر زمان دیگری مطرح است و چه بسا مسجدسلیمانی ها لیگ بیستم را با ساز و کاری جدید و تحت مدیریت این شرکت آغاز کنند

نام:

ایمیل:

نظر: