عملیات اجرایی زیرسازی و روکش آسفالت منطقه مالشنبه انجام گردید

عصر مسجدسلیمان // در ادامه روند ارائه خدمات مناسب به شهروندان ، آسفالت ریزی منطقه مالشنبه با نظارت معاونت امور زیر بنایی و اجرای واحد عمران شهرداری برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیما ...

عصر مسجدسلیمان // در ادامه روند ارائه خدمات مناسب به شهروندان ، آسفالت ریزی منطقه مالشنبه با نظارت معاونت امور زیر بنایی و اجرای واحد عمران شهرداری برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهدی رضایی فرد سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : باتوجه به توسعه جمعیت شهری و افزایش ساخت و ساز ، اجرای آسفالت معابر عمومی مهم‌ترین موضوع در حوزه عمران شهرستان مسجدسلیمان است و ما تلاش می کنیم به شکل جدی به این موضوع اهمیت دهیم و تا جائی‌ که امکان پذیر باشد ، نسبت به آسفالت ریزی معابر و خیابان‌های سطح شهر اقدام کنیم .

وی ادامه داد : یکی از مشکلات اساسی ساکنین منطقه‌ی مالشنبه طی سالیان گذشته ، نبودن معابر مناسب جهت تردد بوده که عملیات زیر سازی و بیس ریزی این محل صورت گرفته ، و پس از آن عملیات اجرایی آسفالت ریزی با مساحت تقریبی ۲۰ هزار متر مربع به مرحله اجرا گذاشته شد و امیدواریم پس از اتمام کار مورد رضایت مندی شهروندان ساکن در منطقه قرار گیرد .

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان تصریح کرد: امیدوارم با برآورد ریالی در خصوص تامین مصالح مناسب ، مشکلات مالی شهرداری مرتفع گردد و انشاالله بتوانیم محلات کمترتوسعه یافته بیشتری را در برنامه‌ها جهت انجام روکش آسفالت قرار دهیم. البته بهسازی و ترمیم نوار حفاری و همچنین لکه‌گیری آسفالت معابر بصورت روزانه توسط واحد عمران شهرداری انجام میشود .
وی در خاتمه اظهار داشت : از شهروندان محترم خواهشمندم در حفظ و نگهداری اموال عمومی کوشا باشند ، و با شهرداری مسجدسلیمان در جهت توسعه و پیشرفت شهری مشارکت لازم را به عمل آوردند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: