هر تصمیمی از جانب مدیران استانی، به پای نمایندگان مجلس نوشته می شود که جای بس تاسف دارد

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری در جلسه شورای اداری استان خوزستان اظهار داشت: مملکت ما با مشکلات عدیده ای روبرو است و دچار محدودیت و تحریم های فراوان می باشد، سوالی که مطرح بوده، این خواهد بود، چرا تحریم ها فقط بای ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری در جلسه شورای اداری استان خوزستان اظهار داشت: مملکت ما با مشکلات عدیده ای روبرو است و دچار محدودیت و تحریم های فراوان می باشد، سوالی که مطرح بوده، این خواهد بود، چرا تحریم ها فقط باید برای نقاط خاص باشد؟؟؟

وی در ادامه افزود: برخی نقاط در حوزه انتخابیه بنده وجود دارند که دارای هیچ گونه آنتن دهی شبکه های تلویزیونی و تلفن همراه نمی باشند، اما جوانانی از این خطه در چهل سال گذشته احساس وظیفه نمودند، و در راه دفاع از انقلاب اسلامی شهید شدند، این در حالی است که متاسفانه بعد از گذشت اینهمه سال، هنوز نتوانسته ایم یک جاده خاکی برای این خانواده شهدا احداث نمائیم.

دکتر ورناصری تصریح کرد : تاکنون ۶ برنامه ۵ ساله برای بهبود وضعیت مناطق محروم کشور تدوین شده، که به نظر می رسد بخش اعظمی از شرایط موجود تنها به علت گفتار درمانی مسئولین طی سالیان گذشته بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن بیان اینکه دوره گفتار درمانی به اتمام رسیده است، خطاب به استاندار خوزستان گفت: هر تصمیمی از جانب مدیران استانی، به پای نمایندگان مجلس نوشته می شود که جای بس تاسف دارد، گاهی اوقات نمایندگان از برخی تغییرات و تصمیمات درون استان نیز خبردار نمی شوند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب ۸ شهرداری چهار شهرستان خاطرنشان کرد : کارکنان برخی از این مجموعه ها ۱۲ الی ۱۴ ماه است که حقوق نگرفته اند و لازم است برای این معضل، چاره ای اندیشیده شود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: